neděle 26. srpna 2012

Lvíčkovy šestadvacetiny

Slavil je v pondělí. A dlouho jsem byla bezradná, co mu vlastně koupit – aby mu to udělalo radost, samozřejmě, ale zároveň aby šlo o záležitosti co nejskladnější, aby se snadno stěhovaly. O to složitější, že si chtěl koupit iPhone, ale já mu k němu nemohla pořídit ani žádné příslušenství, protože ať už stran rozměrů či konektoru na něm bude všechno nové.

Nakonec jsem ale přišla na několik originálních, užitečných a malých dárků, které jsem objednávala dva týdny předem. Z Amazonu, odkud vždycky chodily balíčky do tří pracovních dnů, takže jsem byla v klidu. Totiž ona to s Amazonem nebyla zas taková legrace, protože abych překročila 25 liber a měla poštovné zdarma, musela jsem nakombinovat aspoň dvě věci, a vždycky se mi podařilo trefit aspoň do jedné, kterou neposílali do Irska nebo ji neměli na skladě. Ale nakonec se zadařilo, aspoň na papíře, a druhý den mi přišel mail o expedici.

Vyřizovanou ne An Post, ale Deutsche DHL.

Estimated delivery bylo v úterý 14., takže jsem optimisticky čekala balíček už od pondělka. Ale když nic nepřišlo, tak ok; v úterý to dorazí. Nedorazilo, tak den po estimated delivery už musí… ale pořád nic. Napsala jsem do Amazonu a dočkala jsem se prosby o trpělivost, že v tom nepravděpodobném případě, že by to nepřišlo do příští středy, jim mám napsat znova. Chovala jsem jiskřičku naděje, ale ani ve čtvrtek, ani v pátek, no a ani v pondělí nebylo v poště nic.

Celá na mrtvici jsem tedy koupila blahopřání, bublinkovou koupel (není to tak zoufalý dárek, jak to vypadá; Lvíček se totiž rád koupe a jedním ze zamýšlených dárků, u kterých mi nevyšla objednávka, byly koupelové bomby), lahev sektu a přibalila jediný z dárků, který dorazil, a to proto, že šlo o e-mailový voucher: poukázka na rybí pedikúru. To byla svého druhu recese, protože jsme se o tom jednou na ulici bavili, já, že bych se na to bála, a L. se kasal, že by na to klidně šel; tak jsem ho chtěla vzít za slovo. Ani ten se ale zdaleka neobešel bez problémů – ten voucher, který vidíte na obrázku na odkazu, vám totiž nepošlou jako PDF, nepošlou vám ho totiž vůbec. Jediné, co dorazí, je sprostá plaintextová faktura, na které je napsáno, že tohle je váš voucher a že to máte přinést do provozovny k uplatnění. Zuřila jsem u mailu jak dračice, když to došlo, a odepsala jsem jim, jestli to myslí kurva vážně a jestli mi nemůžou poslat opravdový dárkový kupon.

Neodepsali.

Takže jsem stahovala z netu PDF template na dárkový voucher a vlastnoručně ho vyplňovala odpovídajícími údaji. Chjo…

Lvíček byl ale z dárků nadšený, včetně těch, které jsem mu prozradila, že se ztratily někde v překladu (už jsou reklamované, protože samozřejmě nedošly ani do konce týdne, a odeslané znova), dal si v práci masáž, doma koupel v nové pěně, nalili jsme si sekt s jahodami a nakonec se narozeniny docela vydařily. Ale nenáviděla a proklínala jsem Dublin, kde je jakákoli cesta do centra nejmíň na hodinu a pracující člověk je odkázaný na poštovní objednávky, mockrát… příště už to bude zase jen osobní odběr v některém z pražských e-shopů :)

IMG_20120820_212348

IMG_20120821_084314

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. normálně firemní. Jsou na to vyhrazené místnosti a můžeš si to na konkrétní čas objednat, je to nějak lehce dotované, ale k narozeninám dostaneš jednu zadarmo ;)

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)