neděle 19. srpna 2012

U Býka a hradu

Byla to restaurace, kam Štěpán trval, že musíme před odletem zajít – steakhouse Bull&Castle nedaleko dublinského hradu s vlastním řezníkem a přípravnou masa. A vzhledem k tomu, že Eda s Honzou odjížděli skoro na dva týdny na Elbrus, dohodli jsme se na čtvrtku.

Z práce jsme jeli taxíkem ve třech se Štěpánem, ostatní se ještě stavovali na nákupech někde ve městě. Vezl nás obrovský tupý černoch, jehož verze angličtiny nebyla moc kompatibilní s naší (“Brown Castle?”), ale nakonec nás v pořádku dopravil. Restaurace má interiér (hlavně wc ;)) opravdu připodobněný hradu, což je stylové, ale stinnou stránkou jsou lavice plné třísek, které mi spolehlivě zlikvidovaly punčocháče.

IMG_3539

Pivní lístek – věc v Irsku normálně nevídaná, ale při zdejším množství piv na čepu i v lahvi už nutná:

IMG_3540

IMG_3542

Strašně krásná ta půlpintička Guinnesse, tu jsem musela zdokumentovat ;)

IMG_3545

Eda měl zpoždění a Honza se Stáňou ještě větší, ale nenudili jsme se – Štěpán nás zaměstnal uvažováním, co uděláme po návratu do Česka jako první (krom banalit typu shánění bytu :D). Lvíčkova volba padla na ostravskou klobásu se šumavou a malvou, načež následovalo poměrně komplikované vysvětlování, co je malva a co ostravská klobása. Moje “černá, dlouhá, zahnutá” se setkalo s vyloženě pubertální reakcí, a to jsem se ani nestačila dostat k “s takovým bílým uvnitř”. Sama jsem to ale nedokázala určit, a je to pro mě námět na některý z dalších blogů :).

IMG_3551

Za tuhle fotku mě Eda zabije :D

IMG_3554

Předkrm (bohužel ne náš):

IMG_3559

Všichni, až na Stáňu, jsme si dali fillet steak – ostatní desetiuncový, já osmiuncový. Když mi ho přinesli, byl oproti ostatním tak znatelně menší, že celé osazenstvo spontánně udělalo soucitné “awww” :D Vyfotila jsem vám Lvíčkův, ten byl fotogeničtější ;)

IMG_3562

Kluci nejsou retardovaní, jen se soustředí (asi) na objednávku piva.

IMG_3563

Ta pravá sranda začala, když přišlo na moučníky. Zejména hon na Edovu pannacotu (ve slovenském vydání pana kokota), Štěpán si brownie dokázal pohlídat dostatečně odstrašujícím výrazem.

IMG_3564

IMG_3565

IMG_3566

IMG_3568

My jsme o moučníku nejdřív ani jeden neuvažovali – když jsme jeli na večeři, ještě jsem popravdě neměla ani moc hlad (odpoledne mi kvůli změnám počasí bylo nějak divně), ale on ten osmiuncový steak nebyl fakt zas tak velký a hlavně, po jídle to chce zchladit žaludek… a Lvíček mi obětavě pomohl ;)

IMG_3572

Honza platil kartou a my se mu na účet skládali keší – při placení došlo k hezkému gagu, kdy servírce podával kartu, pak s ní ucuknul zpátky (nezáměrně, prostě myslel, že ji ještě podávat nemá), zatímco ona po ní už sahala; všichni jsme se zasmáli a ona mu pak podávala terminál s kartou k potvrzení PINu… a ucukla schválně taky :D

I když mrholilo, zpátky jsme se rozhodli jít pěšky – ona je to přes noční Dublin/Trinity College opravdu pěkná procházka…

IMG_3573

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)