neděle 2. prosince 2012

Irské cedulky 1.

V "pozůstalosti" jsem objevila složku irských cedulek, které jsem si shromažďovala, až budu mít čas z nich udělat blog... a nakonec přišel frmol před odjezdem, fofr po příjezdu a pak už jsem irskou kávu vlastně oficiálně uzavřela. Ale vracím se k nim, jednak myslím, že je to takové příjemné adventní rozptýlení a jednak je to příjemné rozptýlení i pro mě :)

Pod vlivem včerejšího vysílání Twilightu neodolám a začnu nesetříděným pel-melem, který obsahuje i jednu hřbitovní fotku z Glasnevinu. (Další díly seriálu už by měly být víceméně tematické - třeba evergreeny typu dopravní značení :))


Mimochodem, TV Mini se taky vyznamenalo:


Tohle mě vyloženě potěšilo, možná proto, že pod vlivem francouzských reálií jsem velmi dlouho vyslovovala zásadně "sídr":


Téhle budově nedaleko od domova jsme tvrdohlavě říkali "Cucumberland House". Měla jsem v úmyslu to tam připhotoshopovat, ale jsem líná :)


Psí známky (mě aspoň fascinovaly):



Olympijská smoothies včetně sladěného oficiálního znaku (a ano, tyhle lahvičky mi pořád docela chybí - nějaká smoothies jsem tu v krámě objevila, ale bojím se je vyzkoušet; to prostě nemůže být totéž co innocenty :))


Sony... taky máte pocit, že to není úplně ono? :)


Smutné irské zátiší s rozbitými lucerničkami (vítr, no)...



A nakonec, vlastně ani nevím pořádně proč - krávokůň...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)