neděle 26. června 2011

Dovolená na připravenou

...a taky za odměnu, samozřejmě, za Lvíčkovy státnice. Odjížděli jsme necelý týden po nich a výplach proběhnul úspěšně, jak se mi přiznal, teď už by neřekl vůbec nic :)))

Byl to můj první all inclusive v životě a měla jsem trochu strach. Že budu věčně v lihu (zkušenost maminky), že se budu přejídat, že mě nic nebude motivovat vystrčit nos z hotelu. Ani zdání, AI je stran jídla prostě jen rozšířená polopenze s tím, že si můžete čas od času dojít pro sušenku, a stran pití strašně příjemná věc, osvěžit se zadarmo u bazénu, ale moje spotřeba se většinou pohybovala v rozmezí 1 až 3 drinky (koktejl nebo sklenička vína/piva k jídlu) denně. A procházky byly na denním pořádku, když jsme zrovna nebyli na výletě (kterých taky nebylo málo).

Prostě snad nejlepší dovolená, jakou jsme zažili - a myšlenky na stěhování jsme se snažili nechávat probublat do vědomí co nejmíň. Brali jsem to i jako psychickou přípravu a vzpruhu, jako načerpání sluneční energie před přesunem do podmračeného Irska (a jak jsme včera zjistili, taky Česka :D). A teď se vrháme do příprav a organizace naplno.

Posledních tři a půl týdne v ČR.

1 komentář:

  1. Podle fotek to vypadá, že jste se měli úplně skvěle, letní čas máte za sebou, teď už se můžete plně soustředit na chladnější radosti... :P :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)