úterý 27. března 2012

Jarní únava

V Dublinu je jaro. Navzdory tomu, že v neděli přiletěl Štěpán z Ameriky (a protože nechtěl usnout, vytáhnul nás na brunch - důkaz níže), bylo celý víkend krásně slunečno, na irské poměry teplo (cca 17 °C) a tohle boží počasí trvá doteď.



Paradoxně to na mě (a nejen na mě, i na Lvíčka) má ten vliv, že jsme chcíplejší než jindy. Když se člověku nic nechce v zimě, je to jiné - šetří energii a navíc mu nedostatek světla vemlouvá, že by měl vlastně spát. Jarní únava ale fakt existuje a je to prostě nepřizpůsobenost těla na to teplo. Sluníčko je super, náladu z něj mám úžasnou... ale dovleču se domů a vytuhnu na gauči, prostě :D. Ještěže jsem poslední dny neměla nic extra důležitého na práci.

V sobotu jsme byli na nákupu a v kině, v neděli dopoledne na tom brunchi a odpoledne nám dalo FAKT VELKOU práci se vykopat, ale bylo tam tak krásně, že jsme si zkrátka nedovolili nejít ven :D. Zkusili jsme najít jednu kešku, to se nepodařilo, ale došli jsme aspoň do parku a cestou zpátky si dal Lvíček obří Cornetto a já v Sbuxu frappuccino - do toho počasí neexistovala lepší věc. No a pak jsme se zase dovlekli domů :D.







No a včera mi přišly minimoleskinky! (Na spodní fotce srovnání s mým City Travellerem.)



Jsou super, ale světlejší má trochu trhlinu na obálce, což u bločku za skoro sedmdesát korun už relativně zamrzí. Lvíček ale objevil online "reklamační" formulář na webu Moleskine, tak jsem tam popsala závadu, přiložila fotku a možná mi tím pádem pošlou novej ;).

Pomalu se začínám taky chystat do Čech, ale vážně jenom pomalu, víc mi jarní únava nedovolí ;). Praha mi tolik neschází, ale tři dny v Českém středohoří budou parádní. Jen doufám, že do té doby stihnu dopsat všechny své blogresty - mám jich spoustu, ale to mi nebrání napsat tenhle, v podstatě skoro o ničem, jen tak z radosti, že je jaro. A víte co? Právě to psaní bez povinnosti mi chybělo nejvíc :)

2 komentáře:

  1. No dokonce jste se dostali i do českých zpráv - tuším včera říkali, jaký je extrémní teplo všude po Evropě a že si kupříkladu Irové užívají nezvykle teplého počasí a chodí do parků a zologických... Budiž vám to přáno! :D
    A jinak jarní únava fakt existuje, tady je to taky. Jak začne z ničeho nic sluníčko takhle píct, tak jsou z toho všichni jak mátohy. Ale je to krásný! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, my jsme byli ve zpráááváááách :)))))

      no, bylo to vidět - takhle teplo je tady imho tak pětkrát do roka a všichni Irové se vyvalí ven a obsadí každej čtvereční metr volnýho trávníku :D snad se ještě párkrát poštěstí ;)

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)