pondělí 30. dubna 2012

Beltainová blogchallenge

Puffin si stěžovala, že se v poslední době neobjevila žádná zajímavá blogchallenge. A že já už se tak chytnu (skoro) vždycky všeho, dala jsem dohromady pár bodů – snažila jsem se, aby to nebylo moc složité, ale zároveň aby byl prostor se rozepsat. Jestli se někdo chytnete, dejte mi vědět ;)

1. Jaké byly vaše nejlepší Čarodějnice? (kdy, kde, s kým…)
2. Kdo je váš nejoblíbenější filmový, televizní nebo literární čaroděj? (Bonusová otázka: v jaké bradavické koleji jste si přáli být? A dostali jste se tam na Pottermore?)
3. Co “nejmagičtějšího” se vám v životě přihodilo (nebo na jakém nejzáhadnějším místě jste byli)?
4. Co byste dělali, mít na jeden den kouzelné schopnosti nebo prostředky (Arabelin prsten, knihu kouzel atd.)?
5. Napište krátkou pohádku o čarodějnicích/čarodějích! (Vhodná inspirace: Bajky barda Beedleho.)

Deadline: 31. května 2012.

6 komentářů:

  1. Nojo, to je zase něco pro mě... (byť teda s posledním úkolem nepotěšilas, budu muset těžce přemejšlet, jak to očůrat :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak aspoň na jednu otázku odpovím. Moje nejoblíbenější magická postava byla vždycky Malá Čarodějnice! Měla jsem odjakživa vlasy jako ona, přišla jsem si strašně roztomilá stejně jako ona a když jsem se jako malá na něco ptala a někdo mi odpověděl "tomu ještě nerozumíš", přišla jsem si stejně jako Malá Čarodějnice, kterou nechtěly ty ostatní pustit na svůj slet, protože jí bylo teprve 125 let a byla na to ještě moc mladá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů, Mili :) trochu ji i připomínáš - jenom v tom nejlepším samozřejmě :)

      Vymazat
  3. Přidávám se k této challengi, budu se snažit všechny úkoly splnit během příštího týdne :))

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)