středa 18. července 2012

Om nom nom

V době, kdy jsme byli na dovolené, otevřeli v práci novou kantýnu. Zašli jsme ji vyzkoušet a od té doby prakticky nechodíme nikam jinam, vaří tam skvěle a je to tam super. Kromě toho tam čtvrtého července byl i mobilní obchod s Google suvenýry a i když si Googler nic nekoupil, mohl si vzít zadarmo lízátko a hrneček ;)

IMG_20120704_125113

Lvíček si vyzkoušel jízdu s androidem na dálkové ovládání (já taky):

IMG_20120704_125144

Jídelna je přes celé patro, jsou tam nízké stolky, vysoké barové stolky, polouzavřené i úplně uzavřené boxy a je to tam boží. Nějak jsem nefotila nic jiného než snídaně, takže pro ilustraci:

IMG_20120709_093023

IMG_20120718_092707

Jeden z polouzavřených boxů + výhled na Kanál:

IMG_20120711_092709

Ale tu nejskvělejší věc jsem si nechala nakonec: v nové jídelně je totiž automat na zmrzlinu, kde si můžete sami načepovat smetanovou (jak z mekáče) nebo – pro dietáře – mražený jogurt, a ozdobit tekutým i sypkým toppingem… sen. (Z bezpečnostních důvodů jsme ji omezili na cca jednu týdně :))

IMG_20120713_130308

7 komentářů:

  1. A to chcete fakt zpátky, jo???? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně stejně končí smlouva, tak už bych tam chodit nemohla :P

      Vymazat
  2. frozen yoghurt v práci, to je sen! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. lidi, taky nejde jenom o to žrádlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukej se už raději vrátit a přestaň provokovat. Jo a mám tu malou nespokojenou, prý "kdy zase přijedou ti dva", tak šup, šup.

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)