pátek 13. ledna 2012

Akvárium v B(r)ay

Monterey Bay se rýmuje s Bray. A jsou to jediná akvária, která jsem zatím navštívila. První v Kalifornii, druhé v Irsku. Velikostí ani impozantností se samozřejmě nedají srovnávat, ale jako víkendový cíl nám přišlo irské pidiakvárko na konečné DARTu jako dobrá volba. A byla.

Aktuálně se nacházím ve fázi spíš vstřebávání písmenek než jejich produkování (aneb moje večery stejně jako cesty z kanceláře na WC nebo přechody mezi budovami konzumují Hunger Games, první dva díly jsem zkonzumovala za tenhle týden a začínám třetí), takže mi jednak dlouho trvalo se k tomuhle blogpostu vůbec dokopat, jednak ho hodlám pojmout stručně. Vlastně bych nejradši nechala mluvit obrázky. Google zmigroval picasácká alba na G+ a jakkoli skutečně nekriticky neobdivuju všechno, co můj zaměstnavatel provede, tahle změna se mi líbí úplně strašně. Plusko naskládá náhledy všech fotek vedle sebe, výšku fotek na jednom řádku zarovnanou nastejno, ať už jsou orientované vertikálně nebo horizontálně, takže to působí jako parádní mozaika.


(Asi by bylo nejjednodušší poslat link, ale nevím, jestli se ta změna provedla komplet všem lidem... takže takhle na ukázku.)

Fotky jako takové stejně nejsou nic extra - pár ryb, které jsou stejně kvůli tlumenému světlu a focení přes sklo bez blesku rozmazané, místní kavárna a pláž, po které jsme si dali skoro jarní procházku. Teď mi telefon hlásí, že je venku nula, tak jdu zas pokorně vyhrabat ze skříně čepici a šálu na víkend nadcházející.

Radujte se se mnou, že mi Lvíček nekoupil plyšovou chobotnici :))



Zdraví vás Nemo:


a rejnočice Ali:


V Bray mají super promenádu kolem pláže, celkem fajn kafe a pozvolna rekonstruují mozaiky na nádraží, jednu pro každé desetiletí...


...ale v číslování nástupišť mají opět nefalšovaný irský bordel :D


Fotky a report z tohohle víkendu budou zase bůhvíkdy, tak zatím :)

2 komentáře:

  1. Dotaz - na té mozaikové fotce - co je to tam vpravo nahoře (vypadá to jak vyfocenej flek na kabelce :D :D)? :P

    OdpovědětVymazat
  2. pozorná Puffin :D to je prosím beruška na iPadu...

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)