úterý 7. února 2012

To to zas letí

Vlastně jsem si ještě ani pořádně nestačila uvědomit, že je únor. Zamrzla jsem někde o minulém víkendu, v neděli po sobotním výletě, kterou jsme strávili válením v posteli a musím zahanbeně přiznat, že být to na mně, asi bych z ní dodnes nevylezla.

Minulý týden jsme tu měli mrazy, což znamenalo, že přes den teploty nevyšplhaly nad dva celsiovy stupně a večer, když jsme šli domů, bylo na nule. Na místní poměry ovšem apokalypsa, poslouchali jsme krizové zprávy v rádiu a z okna fascinovaně pozorovali zamrzlá okénka u aut. Na víkend se naštěstí oteplilo a pršelo jen v sobotu a jen trošku, tak jsme se odpoledne vybatolili do města na lov domácích potřeb.

Kromě jiného jsem ulovila parádní sadu silikonových muffinkových košíčků. Nešlo nevyzkoušet, ale kde vzít recept? V Irsku, s irskými surovinami, jedině na stránkách irského výrobce mouky :). Trochu jsem si ho poupravila, do půlky dávky rozmačkala banán, v druhé nahradila mléko pomerančovým džusem, přisypala rozinky a oboje doladila sekanou čokoládou. Bylo to ještě lepší, než ten popis zní - muffinkové orgie. Před spaním jsem vymýšlela budoucí kombinace :).


Taky mi dorazil epilátor, samozřejmě jsem ozkoušela co šlo a zatím spokojenost po všech stránkách - epilační hlava epiluje, holicí hlava holí a pinzeta s osvětlením si posvítí i na ty nejnenápadnější odrodilce z linie obočí. Juhuhů.


Jinak, jak jsem už psala, je pro mě únor zatím ve znamení totální lenosti, ale aspoň už jsem si zažádala o dovolenou, o víkendu snad zase vymyslíme nějaký výlet a příští pátek nás čeká michelinská restaurace - na to jsem HODNĚ zvědavá. No a za chvíli je tady březen a začnou jezdit návštěvy. Boha, to to letí.

7 komentářů:

  1. Já na epilátory nikdy moc nebyla, ale sakra, docelas mě nalákala...
    No a o muffinech ani nemluvě, zejtra upeču ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že ani já tedy nejsem na depilátory a epilátory a jsem konzervativní zastánce žiletky:) Ale docela to ve mně vzbouzí touhu to vyzkoušet. Odpor jsem k tomu získala možná tím, že doma máme nějakej levnej kousek, kterej vůbec neepiluje, takže jsem pojala podezření, že tak asi fungují všechny...No a miluju dny, kdy nemusím vylézt z postele, jen mám pak trochu výčitky, že jsem nic neudělala:)

    OdpovědětVymazat
  3. mě ty žiletky přestaly bavit, no. Věčně jsem se někde pořezala a nedokázala vzít kolena dočista... tak jsem si zkusila koupit ten nejlevnější epilátor od Ety na tužkovky, abych kdyžtak nevyhodila moc peněz, kdybych to nesnesla - a zjistila jsem, že mi to vyhovuje, jen že je ta Eta strašnej šunt, tak už jsem si připlatila a fakt nelituju :)

    tenhle měsíc jsem právě tak líná, že už toho promarněnýho času ani nelituju, lituju jen času, kterej jsem neprospala nebo neproválela, takže je to už FAKT špatný :D

    OdpovědětVymazat
  4. quantulko, kdy pojedeš na návštěvu do čech???

    OdpovědětVymazat
  5. Mili, na Velikonoce! Přijedu 5. a budu odjíždět 12., od čtvrtka do neděle chceme být u babičky, od pondělka do středy budu pařit v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak já si nejdřív zjistím, kdy jsou vlastně velikonoce :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)