úterý 5. června 2012

Pohřebiště medúz

Včera jsme tu měli svátek. Nevím vůbec jaký, s královnou to vzhledem k irské nevraživosti směrem k Británii zřejmě nemělo nic společného a v kalendáři nikdy nic nepíšou, jen “June Bank Holiday”, ale samozřejmě jsme neprotestovali – po nedělní formuli jsme už celé odpoledne nebyli schopní vůbec nic dělat, jen jsme zbytek odpoledne rozmrzali v posteli.

Sváteční pondělí jsem strávila skoro celé gruntováním kuchyně (a vařením a přidruženými činnostmi), ale po obědě jsme se šli projít k moři. A tam jsme zjistili, že vlivem nedělního hnusopočasí (na moři možná byly i bouřky, ty jsou pro pevninské Irsko víceméně neznámé) se z oceánu vyplavila spousta bordelu. Řasy, primárně. A pak jsme narazili na medúzu. A na další. A na spoustu spoust dalších.

Do té doby jsem viděla medúzy v počtu jedné, maximálně dvou najednou – ať už ve vodě nebo chcíplé na pláži, kde si je většinou nějaké dítě nabíralo lopatkou do kbelíčku. Včera jsem jich během té asi kilometrové cesty po pobřeží viděla stovky, a můžu říct, že snad i tisíce. Na některých místech se pro medúzu nedalo šlápnout na písek. Navíc se lišily ve stupni soudržnosti a vnitřní barevnosti… fujtajxl. Musela jsem vám to vyfotit…

IMG_20120604_135545

2 komentáře:

  1. Chmch, vcelku nechutné, osobně jsem s medůzou ještě neměla tu čest...
    Ale divím se, že se nenanešlo zvíře, co by si na nich pochutnalo, když už...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám takovej pocit, že tyhle hnusy nikdo nežere :D

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)