neděle 3. června 2012

Bavaria City Racing Dublin 1.

Tenhle víkend, jak jsme očekávali, má do minulého letního na míle daleko. Počasí se zkazilo už přes týden, ale nejhorší předpověď byla suverénně na dnešek, tedy na den dlouho plánovaného a očekávaného City Racing eventu.

Včera bylo ještě poměrně hezky, takže jsme se rozhodli projít ke Slovak Pointu, nabrat zásoby mouky a vrátit se LUASem zpátky. Jenže když už jsme byli vlastně v centru, já potřebovala na dovolenou plavky a na spravení foťáku (long story, jindy) hodinářské šroubováky, a že tím pádem dojdem na vlak – a došli jsme, jenže vlaky měly zpoždění, jestli nějaká nehoda nebo co, a tak z obvyklého intervalu maximálně 10 minut bylo najednou minimálně pětadvacet a to jsme čekat nechtěli. A vlastně to bylo dobře, protože pěší cesta vedla přes areál nákupního centra chq a tam byla už od soboty propagační Vodafone F1 fanzóna. To znamená několik stanů, kde si šlo

  • nasadit promítací helmu
  • vyzkoušet vyměňování kola
  • sednout si do staršího modelu formule

a ještě pár blbinek v obdobném duchu. A skoro nikdo o tom nevěděl, protože samotná akce byla až dnes, takže všude bylo vyloženě pár lidí. Tak jsme si stoupli do fronty na ty promítací helmy, které se dva lidi před námi nějak rozbily, tak se to protáhlo… ale nakonec jsme se dočkali.

b1

Hamilton je prcek…!

b11

Zato Jenson <3

b2

Helmu jsem nemohla ani unést…

b3

…zato Lvíček drží jako pravý Der Stig.

b4

Jednorázové kukly do helmy :)

Ale v konečném součtu jsme v té frontě stáli docela dlouho, bylo to poměrně únavné a já začínala mít žízeň. Lvíček si chtěl sednout do formule, tak jsme se dohodli, že ještě tu jednu frontu si vystojíme a půjdem, ale nebylo to úplně lehké – poprchávalo, mě bolely nohy, měla jsem čím dál větší žízeň (stojany s vodou pochopitelně žádné), takže jsem byla otrávená, protivná, Lvíček nasranej, pak že teda půjdem domů, to jsem zas nechtěla, protože jsem věděla, že by mu to bylo líto, tak jsem se dala nějak dohromady – a pak začali konferenciéři vyvolávat soutěž pro zákazníky Vodafonu a pořád se jim nikdo ne a ne přihlásit, tak se Lvíček ozval a šel soutěžit :)

b5

Dostal za úkol vyjmenovat aspoň jeden z materiálů použitých na F1 přilby, trefil karbon a mohl si vylosovat cenu. Vytáhnul si tričko (v McLaren fanshopu stojí padesát euro, ehm) a dostal ho i s jednorázovým vakobatohem, jako byl ten losovací (není vidět, ale patří mu ten černý roh a červené šňůrky vpravo). Sice jsem mu přála kšiltovku (je vidět na organizátorovi vpravo a moc se mu líbila), ale tričko je od Bosse a určitě přijde k užitku :)

Po tomhle zážitku bylo to čekání hned veselejší a nakonec jsme se dočkali i formule. Kromě našich mobilovek se k našemu překvapení na facebooku (s kterým nám spárovali při registraci magnetický náramek) objevily i oficiální fotky s pozadím :) Takže velcí závodníci:

bl2

bq2

bl1

bq1

Nakonec jsem se dočkala kompenzace i já – v chq je Starbucks, kam jsem si chtěla jít koupit vodu, jenže jsem u pokladny zaregistrovala akci happy hour – o víkendu mezi třetí a pátou odpoledne všechny frappuccina za poloviční cenu. Bylo za dvě pět, tak jestli nejsme klikaři :) to by byl hřích nevyužít, takže jsme si dali napůl jedno malé strawberries&cream (z kávového by mě bolela hlava, jak jsem byla dehydrovaná), vodu, poseděli jsme a došli domů akorát na večeři :)

IMG_20120602_170106

IMG_20120602_170212

IMG_20120602_170221

Po příchodu nás čekal ještě bonus – pod okny se nám s patřičným zvukovým doprovodem přehnalo několik aut viditelně souvisejících s nedělní akcí, včetně Lamborghini Aventador…

2 komentáře:

  1. Jak seš na těch posledních úžasně optimisticky vysmátá... Happy hour na tebe vyloženě funguje. :D :D
    A jinak jste famózní autoví fandové ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, hlavně Lvíček, ale já se ráda přidám :) a happy hour fakt zafungovala, možná to bylo i delší dobu než jen hour :D

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)