středa 23. listopadu 2011

Odvolávám, co jsem odvolal

Na počátku byla informace, že někdy v prosinci pojede Lvíček na týmovou akci do Norska. Přesná data jsem neměla v hlavě a spoléhala na to, že to zkrátka nepropásnu :D a že si je zapamatuju, až se to bude blížit.

Pak jsme se ale rozhodli koupit si lístky na Louskáčka. Na sobotu třetího prosince. Prošli jsme nákupním procesem, zaplatili online... a po pár dnech na procházce Lvíčkovi došlo, že zrovna ten víkend má tu akci.

Oba jsme si nasypali popel na hlavu, já za to, že jsem se víc nezajímala, Lvíček (o něco víc) za to, že to zblbnul, já napsala Evě (česká dublinská známá), jestli nechce jít na Louskáčka. Řešíme to po mailu, řešíme (ona se domlouvala s přítelem), nakonec dořešíme, že teda jo, a dnes v noci poslední mail, na kdy se tedy domluvíme s předáním. Odložila jsem ho na večer, že to promyslím v práci.

Během dopoledne - telefon. Volal Lvíček a zněl malinko vyvedeně z míry: "Já jsem zjistil, že tu akci máme až od osmýho. Takže do toho divadla třetího nakonec můžem."

Zlomila jsem se smíchy, až měli kolegové strach, jestli se mi něco nestalo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)