čtvrtek 10. listopadu 2011

Service bell a jiné střípky z víkendu (včetně vánočních příchutí Sbux)

V sobotu jsme byli v M&S. Primárně pro oblečení (oba jsme si tam pořídili bezva svetry a pár dalších potřebných kousků), ale aspoň půlhodinu jsme strávili ácháním a jůováním v mnoha vánočních sekcích. Rozloženo tam bylo spoustu nepopsatelně parádních věcí - s uzarděním přiznávám, že kdyby mě tam zavřeli, byla bych schopná pořídit za jedno odpoledne dárky pro celou rodinu.

"To chci!" nadchnul se Lvíček u stolního zvonku na služebnictvo.
"To teda ne," urazila jsem se. "Že bys na mě jako zvonil, jo? To by mě uráželo."
"Ne na tebe," chlácholil mě, "to by se dalo na jídelní stůl a ty bys zvonila na mě, když bude čas k obědu! Ale když by tě to uráželo..." ostentativně vrátil zvonek zpátky do regálu a když jsem viděla, že se mu fakt líbí (kdo by pak pořád poslouchal, "takovej krásnej zvonek a tys mi ho nedovolila"?), nakonec jsem mu ho do nákupu vnutila sama.

Platil to dohromady u pokladny na "pánském" patře a prodavačka se na mě uprostřed markování obrátila: "I would be careful about him buying a service bell!" (Prodavači jsou tu přátelští, ale zase ne přehnaně - dokážou odhadnout, co si můžou dovolit. Možná i proto Lvíčkovi ani nezkoušela přibalit k nákupu katalog, zatímco mě se zeptala ještě před zaplacením, jestli ho nechci :D)





Neděli jsme skoro celou proprocházkovali. Máme pár podzimních fotek a jednu dokazující, že Irové mají smysl pro humor (v kombinaci s nesmyslem pro organizaci):


A nakonec, i když myslím, že jsem to určitě psala aspoň někam - irské vánoční příchutě lattéček ve Starbucksu jsou klasika Gingerbread Latte, Toffee Nut Latte (měl Lvíček), Eggnog Latte (chtěla jsem si dát původně, ale neměli) a Praline Mocha Latte, což Lvíček ohodnotil, že chutná jako horká čokoláda s rumem :) A taky tam měli maličkaté porcelánové tumblery na stromeček...!

4 komentáře:

  1. Zase krásný fotky, jak vy to jen děláte... (A prej že tam furt prší, to je blbost :D)
    P.S. Eggnog Latte by byla jasná volba! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Byla by! Pevně věřím, že ho ještě stihnu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. haha, ako to odhadla tá predavačka :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)