středa 30. listopadu 2011

Listopadové shrnutí

Nějak se nám to všechno zbláznilo. S fotkama máme zpoždění, s reporty návštěv mám zpoždění a o tom, že jsem se chtěla zapojit do dvou listopadových blogchallengí, o tom radši ani nezačínám.

Začal advent. Mám ráda, když advent začne už v listopadu, protože v opačném případě je tu ta schizofrenie s adventním kalendářem - ještě není advent, ale už je první čokoládička! Čokoládička je ovšem čistě iluzorní představa - ne, že by je tu neměli, ale já se musím krotit, abych měla o Vánocích trochu rezervu, a Lvíček tvrdí, že už je na to moc velkej. Nejradši bych si tedy pořídila nejúžasnější dřevěný se šuplíčky, co mají v M&S, ale tam narážím na podobný problém - kdo, čím a pro koho by ho plnil. Tak třeba za pár let.

Stmívá se nám teď už něco po čtvrté a nerozednívá se před osmou. Na takovouhle kruťárnu nejsem doma zvyklá ani okolo slunovratu, a že je v létě vidět do jedenácti, to pro mě není nijak úchvatná kompenzace (spíš naopak). Ale co nadělám. Koneckonců, už jenom tři týdny, pak jedeme domů, pak bude ještě pár dnů novoročního volna a den se začne pomalu prodlužovat. Hurá!

Přišly mi už všechny dárky pro Lvíčka, teď je jen nějak propašovat do Čech a zabalit. Ze společných dárků pro rodinu už máme drtivou většinu vymyšlenou a některé i pořízené. Like bosses! ;)

Omlouvám se za stručnost. Blogování doženu doufám nejpozději příští víkend, kdy bude Lvíček čtyři dny pryč. S fotkama taky mějte chvíli strpení. Všechno bude.

Prima advent!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)