úterý 15. listopadu 2011

Pochodový víkend

Pohodový a taky pořád na nohou. V sobotu jsme se vypravili ještě pro pár drobností do centra, ale šli jsme pořád dál a dál, až jsme skončili ve Slovak Pointu, pěkný kus od O'Connell Street. Občerstvili jsme se Magnesií a extra hořkými Kaštany a přešli Liffey, protože jsme si chtěli dát druhou várku starbucksích speciálů.

V téhle části centra jsme byli poprvé - cestou zpátky na hlavní tepnu spojující O'Connell s Grafton Street jsme procházeli proslulým Temple Barem. Čtvrť plná hospod, která se jmenuje podle jedné, té nejslavnější hospody. (Omluvte debilní výraz na první fotce.)



Bylo to tam až strašidelné - prostě čtvrť plná ožralů nejspíš prakticky nonstop (v našem případě kolem čtvrté odpoledne). Naštěstí není moc velká a my jsme brzo došli "do civilizace", tj. do Starbucksu. Ale jednak byl strašně přecpaný a jednak to vypadalo, že taky nemají Eggnog, takže jsme to vzdali a já si naštěstí vzpomněla na "kavárenskou ulici", kde nebylo tolik lidí, Eggnog Latte měli a dokonce jsme si sedli. (Mimochodem, není to zas tak extra - trochu počeštěnější Vaječňákové Latte by určitě dopadlo líp! ;))



No a to bylo všechno, protože se pomalu začínalo stmívat. Ta tma mě tady netěší a ještě nejmíň dva měsíce těšit nebude. Mimochodem, mohli jste si všimnout, že jsem konečně ostříhaná - věnovala bych tomu delší povídání, ale v podstatě to za to nestojí. Měla jsem nervy, jak se s kadeřnicí domluvím, ale mám pocit, že na tom byla s angličtinou hůř než já - no, dohodly jsme se na délce a na patce, ale říkám si, že za 40 euro by mi to snad zvládnul srovnat i Lvíček :D.

Nedělní vycházka k moři zaslouží fotoblog extra - snad ho stihnu, protože ve čtvrtek mají přijet tchánovci. A snad tedy přijedou, protože prý Ruzyně nějak kvůli mlze a smogu nefunguje a do konce týdne fungovat nemá, ale to doufám, že jsou jenom povídačky ;)

2 komentáře:

  1. Tak Eggnog je slabota? Kdo by to byl věřil, chmch...
    (Mimochodem, opravdu mě fascinují ty vaše věčně optimistické fotky :D)
    Puff.

    OdpovědětVymazat
  2. jako nebyl špatný, ale znova si ho už asi nedám :)

    hollywoodský úsměv, no! :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)