středa 6. července 2011

Duchem už jinde

Zhruba od víkendu jsem se naladila na vlnu stěhování - tak, že beru zbývající čas jako prostředek pro vyřizování věcí, ne jako smutně odtikávající poslední vteřiny starého života. Je to na mně prý i poznat, jak mi potvrdila kamarádka, s kterou jsem byla v pondělí na kafi. Nevím, ale každopádně je to pro běžný život praktické. Dramatické výkyvy nálad polevily a mozek přepnul na realistično. Potud dobré.

Včera jsme podnikli neplánovaný výlet do Brna na "lidlenku". Poznala jsem radpat, která byla podle očekávání fantastická, jen mě překvapil její hlas :). Máte to tak taky? Podle fotek a projevu si představujete něčí hlas a ten je nakonec úplně jiný. Poznala jsem honnyho, který byl oproti očekáváním příjemný. Poznala jsem legendárního onovyho a spřátelila se s ním na foursquare! Byli jsme na Veveří, na přehradě a v hospodě. Všechno bylo tak super, že jsme mohli aspoň částečně zapomenout na Lvíčkovu spáleninu, kterou si pořídil při smažení hamburgerů k večeři :(. Ale snad se i tohle dá do odjezdu dohromady.

V sobotu začalo odvážení nábytku. Přišli jsme o skříňky v ložnici, dneska si dva kluci z nyxu odvezli psací stoly. Začíná to tady vypadat trochu jako holobyt. Další velká vlna ale přijde až koncem příštího týdne a za čtrnáct dní by měly zbýt jen postele a kuchyňská linka. Šmarjápanno :).

Objeví se tu možná ještě pár návštěv. Sedět ještě na čem je  a podávat občerstvení snad relativně taky, ale stejně máme pro tyhle akce interní přezdívku antikolaudace :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)