čtvrtek 14. července 2011

Poslední týden

Za 168 hodin bychom už měli sedět v letadle, všechno zabalené, byt vyklizený. Aktuálně jsme ale pořád uprostřed toho všeho, v následujících pár dnech přijedou dvoji stěhováci, takže uklízíme, vyklízíme, zařizujeme a do toho jsme pořád v luftě - rozlučky, hospody, obědy s kamarády. Do toho je dneska poslední den, kdy mám internet na notebooku, protože pak mi sbalí wifi router :D Kam se ten čas poděl?

Zvládáme to ale docela dobře, i když jsem fakt čekala, že už nebudem mít co dělat - a ono omyl. Většina našeho života je v krabicích, zůstává pár kousků jídla v ledničce (než se taky odstěhuje) a ve špajzce (co se nezpracuje, vyhodí se - ale už to tam pomalu začíná vypadat spíš jak v hladomorně než jako v regálech vesnického koloniálu, jako dřív :)), nádobí, v kterém se ještě vaří, a oblečení, které nosíme. Nejvíc trpíme minimalizací odkládacích ploch. Člověk si řekne, když jde na WC - odložím si knížku na stolek, který byl v chodbě. Omyl, už tam není. No dobře, tak ji donesu do obýváku na stůl. Ale v obýváku už není ani stůl... Notebook mám na komodě (a jelikož nějak blbne při odpojení od adaptéru, píšu teď na ní, což je pěkně nepohodlné).

V pondělí jsem v tomhle holobytě měli malý plurk sraz v našem klasickém úzkém kruhu. To ještě visela na stěně naše svatební fotka a nebyly zabalené skleničky na víno :). Sedělo se půl na křeslech, půl na zemi u nočního stolku coby servírovacího a bylo to strašně fajn. Holky, budete mi chybět! :)

(Do příštího bytu ale každopádně nechci koberce - a to si, Marietko, neber nijak osobně :D. Zrovna dneska ukápla Lvíčkovi na koberec indulona a to je furt něco.)

Příští blog (existuje vzácná možnost nějaké velestručné výjimky přes mobil, ale moc šancí jí nedávám) tak bude asi fakt už z Deštivého ostrova. Týden je sice ještě docela dost času, ale mně už je teď jasné, že uteče jako okamžik.

PS: Byli jsme si dneska procházkou pro mléko z farmy a Radoňáčky na ochutnání. Normálně k nám jezdí "kravičky" v úterý, ale tenhle týden jsme byli pryč a příští tu sice jsme, ale museli bysme to mlíko exnout, protože už nebudem mít ledničku :D. Takže výlet na jinou trasu kousek od nás. Doufám, že budou dobrý... a pak už čeká velká neprobádaná džungle irských potravin :).

Držte nám palce.

2 komentáře:

  1. Držím! A když tak budu posílat chybějící, teď jsem posílala do Londýna piškoty :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, doufám, že pak budeš pilně sdělovat zabydlovávací a sžívávací historky, už se těším! ;)

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)