neděle 24. července 2011

Nedělní bonus

Neměla jsem v plánu zahlcovat blog víc než jedním příspěvkem denně, ale protentokrát mám dobré důvody. Víkend byl nabitý, Lvíček jde zítra poprvé do práce a mně taky začnou povinnosti (obvolávat inzeráty - no pomoc, rozesílat CV a sebevzdělávat se), takže využívám příležitosti, než to všechno zapomenu. Beztak mi splývá už i ta sobota - úplně jsem zapomněla třeba na zombie walk ve Stephen's Green, hromady racků tamtéž (a všude jinde nad městem; akorát v tom parku mají i rybníčky a krmí je tam turisti), procházku kolem americké i české ambasády, strašně dobrý a osvěžující citronový muffin s bílou čokoládou v Insomnii (kafe nám tam ale udělali hnusný - poznámka, nenechat si ho příště dělat od Inda!) atakdál atakdál.

Po dvou dnech, kdy jsme dali Štěpánovi oraz, jsme se dnes měli sejít na brunch. Tedy na brunch... mně osobně připadá vhodná doba na brunch kolem desáté, aby to mělo ten význam, který to má mít, ale v jeho oblíbené restauraci mají brunche od půl dvanácté. Takže jsme se v osm nasnídali a pojali to spíš jako oběd :).

Když jsem nakoukla do (rukou psaného a omnoženého :))) jídelního lístku, trochu jsem se zděsila - samá slanina, francouzské tousty, párky a podobné zvrhlosti, ale Štěpán mě nakonec přesvědčil, ať si dám lososa, a byla to dobrá volba, přestože mi přišla na brunch trochu ulítlá. Podával se se dvěma zastřenými vajíčky (megaluxus!!!), čerstvým špenátem a toastem. Lvíček měl něco podobného s hromadou smažené slaniny místo lososa a rukolou místo špenátu a Štěpán "snídani šampionů", která obnášela párky, smažené brambory, velkou houbovou hlavu, rajčata, fazole, black pudding a slaninu (možná jsem ještě na něco zapomněla) a celé jsme to zapíjeli geniální domácí limonádou. (Jídlo je tady fakt super; aspoň tedy když člověk ví, kam jít.)

Po brunchi jsme se byli pro něco zastavit u Štěpána doma a musím říct, že byt má fakt parádní. (Den ode dne, nebo spíš hodinu od hodiny chci víc a víc bydlet tady v okolí. Snad něco vyjde.) Následně jsme ho vzali k nám a ukázali mu Plants vs. Zombies na iPadu. Dali jsme mu vyzkoušet Whack-a-Zombie a pak hned, jen ze srandy, nejtěžší minigame - Bobsled Bonanzu, čistě kvůli tomu, aby viděl Zomboni a zombies ve čtyřbobu. A i když totálně ignoroval sbírání sluníček, ten člověk ji hned napoprvé dohrál! Kurva, tomu říkám fast learner! :D

Odpoledne jsme si udělali (po včerejšku, kdy jsme si málem ušoupali chodidla) volnější. Až tak volnější, že kolem půl čtvrté Lvíček udiveně pronesl "ten čas dneska nějak utíká" a já v sebekritické chvilce opáčila "to spíš dneska moc prokrastinujeme". Byla to pravda, ale Lvíčkova verze byla politicky korektnější :)). Dali jsme si aspoň malý výlet k dublinskému hradu (nic moc teda) a pro nákup na večeři. Spar byl v neděli v podvečer jak u snědeného krámu, tak jsem popadla kuřecí křidýlka (a zítra budu drhnout plech :D).

Doteď to byla spíš taková dovolená a namluvili jsme se toho určitě víc česky než anglicky, ale zítra to začne. Myslím, že jsem ze vší té zodpovědnosti daleko nervóznější než L. :)

2 komentáře:

  1. bobsled bonanza :OOOOO tu jsem dělala tak na sto pokusů tyjo.

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko: že! tak takovíhle lidi pracujou v Googlu :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)