čtvrtek 4. srpna 2011

Aklimatizace pokračuje

Pomalu si zvykám podívat se nejdřív doprava, když přecházím (doteď jsem pro jistotu vrtěla hlavou na obě strany jako při tenise). Začínám se rozkoukávat i v obchodech, i když před regálem s čaji brečím pořád. (Kde jsi, můj Pickwicku!) Začínám se trochu orientovat ve městě, alespoň v centru + okolí bydliště - naštěstí většina věcí, které aktuálně nebo výhledově potřebuji, se nachází právě tam. A každý den bojuju s chutí vyrazit do těch cca 19 stupňů v šatech a vždycky mě odradí akorát vítr, jinak je tam fakt teplo.

I na útesech v Howthu foukalo dost. Taky skály nad mořem - představte si sami. Ale já uprostřed výstupu u malého stánku (vlastně přízemí rodinného domku s ledničkou a mrazákem, kde si Lvíček koupil viditelně domácí muffin, zabalený v potravinové fólii) posvačila zmrzlinový sendvič a tvrdohlavě pokračovala po skaliskách v tričku.

"Fakt nechceš svetr?!" ptal se mě třikrát Lvíček zapnutý po bradu v tom hnědém pruhovaném, jak v něm vždycky rozvážel plurkerky ze srazů. "Mně je teplo!" odrážela jsem jeho návrhy. Po nějaké době už jsem měla pocit, že mi vítr urve hlavu i horní končetiny, tak jsem si ten svetr z batohu potupně vzala. Svoje frajeření jsem neodnesla ani rýmou, ani bolením v krku. Nechápu.

Nakonec ještě zezrznu a opravdu se ze mě stane Irka :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)