pátek 19. srpna 2011

Začalo se mi stýskat

...včera, přesně 4 týdny od příjezdu. Nevím přesně proč. Nějak jsem se špatně vyspala, začaly mě pronásledovat myšlenky na babiččin dům, následně přišla vlna vzpomínek na babí léto v Čechách (to jsem se "načala" teda už tím minulým blogem) a mohla jsem si říkat, jak jsem chtěla, že je mi fajn a všechno. Nefungovaly klasické rozptylovačky, muzika, knížky, internet, jídlo, procházky ani nákupy :D. Vytáhla jsem ven i kamarádku kamarádky, s kterou se vídáme tak jednou za týden, většinou se procházíme po centru a povídáme si, protože jsme přijely v podobnou dobu a jsme v podobné situaci (naši muži sem přijeli pracovat). Máme si toho tudíž dost co vyprávět, srovnáváme bydlení, zkušenosti s úřady nebo hledáním zaměstnání a vyměňujeme si tipy, kde sehnat čaj, mouku, droždí nebo tvaroh. Naše včerejší procházka po centru byla ale tentokrát prokládaná delšími než společensky únosnými pauzami. Vzdala jsem to.

Zachránil mě až večer v posteli se skleničkou vína a těmihle mazlíky:


A zítra má Lvíček narozeniny, takže se bude mohutně slavit :) Jen musím ještě vymyslet jak :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)