středa 31. srpna 2011

Blogging spree

Z mojí zvýšené blogovací frekvence poslední dobou usuzují někteří lidi, že se mi zase stýská. To by nebylo přesné, pánové a dámy, stýská se mi po kamarádech a po barevném českém babím létě, ale krize, kterou jsem měla před dvěma týdny, se zatím neopakovala. Prostě bylo co psát, byl na to čas a taky jsem chtěla nebejt líná a dodat vám nějaké čtivo! Pro dobrotu na žebrotu.

Abyste věděli, mám ještě spoustu nápadů na "nadčasovější" blogposty, třeba pokračování věcí, které mě na Irsku fascinují (je jich dost, v pozitivním i negativním smyslu) a chci pro vás udělat i fotoreportáž nepronajatých a nedostavěných kancelářských budov v širším centru - místy je to dost depresivní pohled. A za dva týdny vás snad začnu oblažovat blogováním z Amériky.


4 komentáře:

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)