pondělí 22. srpna 2011

Vychytávky

V pátek Lvíček v práci vyhrál "sadu na pití" - mrazicí půllitr a samomíchací hrnek. ("První je na pivo, druhý na kafe, hlavně to nesplést!") Vzhledem k předchozím pátečním událostem jsem hrneček dostala jako bolestné (jinak bych ho bývala dostala jako dárek ;)). Nepokřtili jsme zatím ani jeden, jen se umyly a vyzkoušel se míchací mechanismus. Fakt to funguje, asi se to jenom bude trochu blbě mejt :)


Ta správná vychytávka na něm ale není míchátko, to je srandička, bez které bych se klidně obešla. Líbí se mi na něm to, že má víčko, takže je to tumbler :) a jen pár dní zpátky jsem uvažovala o tom, že si do práce nějaký pořídím.

A druhá vychytávka, kterou jsem si pořídila tuším ve středu, jsou pytlíky na sendviče. Když jsem je viděla poprvé, napadlo mě "ok, dobrá věc, aby se nezaprasil sendvičovač, ale my tu sendvičovač stejně nemáme". Pak jsem na ně narazila znova, koukla jsem se líp a pochopila - to jsou pytlíky na výrobu sendvičů v toasteru!


Stály asi dvě eura, jsou omyvatelné a sendviče mi z nich chutnají skoro víc než ze sendvičovače, odkud jsou spláclé a spečené... a vůbec.

2 komentáře:

  1. ja furt nechapu, jak ty pytliky funguji :( jako aby to nevypadlo/nevyteklo?

    OdpovědětVymazat
  2. no vlastně obojí... nepadají z toho drobečky, nevyteče sýr, a ten pytlíček je vlastně jako takový "návlek", takže drží ty dva krajíce chleba i u sebe a zapeče se to k sobě skoro jako normální sendvič.

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)