úterý 30. srpna 2011

Sedm let

Je to tak, včera jsme oslavili druhé výročí svatby a sedmé výročí ode dne, kdy jsme se šli projít do Šárky, několik hodin si povídali a povídali a na konci nám bylo jasné, že je z nás pár...


Každý rok na to nostalgicky vzpomínám, a od loňska i na naši úžasnou svatbu. Vím, že Lvíčkovi "dělám reklamu" tak, že to občas už ani není k uvěření. Pravda je taková, že máme oba své chyby a svá slabá místa, ale

1) moc se milujem a moc nám jednomu na druhém záleží
2) strašně si rozumíme, dokážeme sdílet pocity a nálady a často cítíme oba dva totéž
3) věříme si a dokážem se jeden na druhého spolehnout

Nechci být patetická, ale je to prostě tak. Neumím si představit druhého takového, nedejbože lepšího partnera. Doufám, že nám to vydrží. (Sebeúžasnější vztah člověk myslím nikdy nesmí začít brát jako jistotu a samozřejmost.)

Nedokážu přijít na pointu, která by nebyla přehnaně cukrkandlová, tak jdu zkusit naplánovat výlet na víkend. Vypadá to, že hezkého počasí už bude jako šafránu, tak by to chtělo využít dny, kdy by ještě nemusela být taková zima, mokro a časná tma. Glendalough? Monasterboice? Powerscout Gardens? Hrad v Malahide? Uvidíme...

8 komentářů:

  1. To je krasny! Preju hodne stesti! a jsem rada, ze to beres takhle (co se tyce te jistoty).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Adelko! Člověk nemá nikdy toho druhýho pojištěnýho, i když se snažíme dávat si zpětnou vazbu na všechno :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já vám to tak tak hrozně moc přeju a zároveň ten váš vztah úplně chápu!:-)) Je to(opět)jako u nás. Nám se ještě navíc stává, že ve stejnou chvíli myslíme na stejnou věc, řekneme něco nečekaného nahlas ve stejnou chvíli atd. Přijde mi to neuvěřitelné, ale myslím, že krásné vztahy existují!:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, přesně! Si pak vždycky nadáváme, že si krademe myšlenky, protože jak jinak by bylo možný, že oba najednou napadne taková nějaká blbost :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Je až k nevíře, že i v dnešní zvrácené éře nevěr existují i takovéhle upřímné vztahy. Úplně jste mě dojali. (A to si tentokrát náhodou ani nedělám srandu...)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju a přeju ať vám to tak pěkně klape i nadále! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to mně vykojené matce nedělej, normálně mi i slza ukápla (nemám pro ně ale daleko od doby, co jsem se stala matkou;)). moc vám gratuluju a ať vám to klape nejen v Irlandii!

    OdpovědětVymazat
  8. já to chápu, hormony jsou potvory :)) díky moc.

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)