pátek 28. října 2011

Halloween lomeno Vznik samostatného československého státu

Zřejmě na počest našeho státního svátku byla dnes v kantýně česká kuchyně - v podobě bramborové kaše, kuřete na paprice, nějakého haluzguláše a rajčat zapečených s koprem. Tak jsme šli radši na halloweenské menu do vedlejší budovy a užili si sekanou ve tvaru pavouka s krvavou omáčkou, těstoviny s očními bulvami a vykrajované bramborové panáčky.


Odpoledne uteklo rychle a po práci přišel čas vyrazit na firemní halloweenskou oslavu. Někteří kolegové přišli už ráno v kostýmech a zatímco v průběhu pracovního dne byl počet kostýmy/nekostýmy celkem vyrovnaný, na oslavě se skóre razantně proměnilo ve prospěch (logicky) okostýmovaných.

Já jsem kostým neměla. Jednak jsem se styděla a pak jsem moc neměla kde ho shánět (a nevěděla, jak ho vymyslet - přece jenom od školních maškarních už uběhla pěkná řádka let). Jestli tu ale budeme na Haloween i za rok, určitě si nějaký vymyslím (ideálně sladěný do páru s Lvíčkem) a pořídím. Kolega z Holandska přišel v kostýmu leprikóna - zelený klobouk, umělé vousy a vycpané červené kalhoty, které jiný kolega okomentoval "great pants - you can get hard and nobody will notice!" :D

Většina kolegyň přišla namaskovaná za čarodějnice - některé jen ke svému obvyklému černému outfitu přidaly výraznější mejkap a špičatý klobouk. "Out there" byly ale k vidění třeba baletka, Fiona, dýně (hned jsem si vzpomněla na Slutty Pumpkin), parta žlutých banánů nebo etnická skupinka Francouzů uniformovaných za Šmouly (modrá trička, bílé pletené čepice).

Představte si, že vyjdete na ulici a potkáte dvoumetrového Lucifera, masku z Vřískotu a Freddyho Kruegera (co bylo to v bílém, radši nevím).


Bylo super všechno pozorovat, hodnotit masky, průběžně ujídat a upíjet, a když nám už začínala ze všeho halasu a hluku třeštit hlava, měli jsme to domů jen pár metrů. Doma jsem si dala bezva koupel a pustila Spotify a povídala si s Lvíčkem - nejlepší večer za strašně dlouhou dobu. A teď mě čeká halloweenské TBBT, spánek bez budíku a ráno k snídani horký apple tart se zmrzlinou. Jestli já nejsem nejšťastnější holka pod sluncem.

4 komentáře:

  1. Já ti nevim proč jsem četla spánek bez dudlíku:D
    Závidím pěkný večer:) My si chtěli dnešní volný den taky užít, ale M9ša ráno odešel do práce a ještě tam je a bude. Tak máme smůlu:(
    Ať máš i další dny pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  2. četla jsem :( škoda, někdy to holt nevyjde... aspoň třeba víkend?

    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jídlo je paráda, hlavně ta bulva a panáčci v bramborech :D

    OdpovědětVymazat
  4. Erakis: taky jsem u oběda meditovala, co asi dělají s těmi vykrojenými vnitřky panáčků... :)))

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)