středa 19. října 2011

Minulý víkend (konečně)

Začínám mít horší zpoždění než v Mountain View! Ale zatímco tam jsem měla problém s množstvím zpracovávaných zážitků, teď mám mnohem prozaičtější výmluvu, totiž full time job :) V pondělí jsme navíc byli v hospodě s kamarádkou, která sem služebně přiletěla na pár dní, a včera jsem nutně musela zkouknout první díl Revenge, abych věděla, jestli se na to budu chtít koukat. (Budu.)


O víkendu se ale nedělo nic extra zajímavého. V sobotu jsme byli v centru na nákupech (ortopedické polštáře a Lvíčkovy nové brýle) a přinachomýtli se tam k Occupy Dame Street, ale všechno probíhalo v klidu, víceméně šlo jenom o další zpomalení dopravy už tak věčně ucpaného centra.


Tu barevnou sadu espresso hrníčků chci nejvíc, jenom nevím, kam bych ji dala a co bych s ní teď dělala. Ale jestli najdem nějaký levný odvoz, až se budeme vracet domů (a ještě ji budou mít...), přísahám, že ji chci :)
Mezitím se rozpršelo, tak jsme si s nákladem polštářů vzali buržoustsky taxíka.


Zato neděle přinesla spoustu měkkého, huňatého podzimního sluníčka, jako dělaného na fotky.


Jenom už byla bohužel celkem zima...


Jeden stromohlav ;)


Netuším proč (ani jsem tam nebyla), ale pokaždé, když tuhle fotku vidím, mi naskočí Staré bělidlo a Babiččino údolí:


Na sezení na trávníku jsme teda koule neměli, ale procházení je beztak lepší ;)


Památník irským padlým vojákům nebo cosi, ve druhém parku:


Já vím, že to s tím světlem není ideální, ale líbí se mi ta atmosféra :)


Konečně se pořádně barví stromy, a ty beránky! <3


Na závěr jeden epesní západ slunce z googlího balkónu a zas se s vámi na týden rozloučím...


(Možná to tak dlouho nevydržím, ale je lepší, když budete příjemně překvapení než natěšení a zklamaní. Když bude o víkendu hezky, bude výlet a tím pádem i fotky :))

1 komentář:

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)