čtvrtek 20. října 2011

OCT 31 = DEC 25

Tenhle týden oficiálně začala příprava na Vánoce. Asi je to tou zimou, nebo nevím, ale skoro každý o nich tenhle týden mluví, sdílí koledy nebo nápady na dárky. Taky jsem je už začala plánovat. O to pečlivěji, že oboustranně - tedy nápady na dárky pro nás od rodiny i naše dárky rodině - je třeba mít na paměti logistickou náročnost a dbát na co největší skladnost a využitelnost.


Snad jsem to sem už nedávala (skleróza je pokročilá) - takhle to vypadalo v americkém Lucky, podotýkám ještě v září. A když už jsem u toho, podělím se i o slíbených pár stránek z halloweenského magazínu s kuchařskými nápady. Snad z toho bude patrné, proč jsem mu nedokázala odolat:









A vtip z titulku předpokládám všichni znáte (kdo ne, ať napíše do komentáře :))

6 komentářů:

  1. Ty jo, tak tomuhle teda říkám nápaditý recepty, fakt jako klobouk dolů, vypadá to všechno dokonale, machrovinky! Ještě se mi ten Halloween začne líbit taky, sakra!
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mary, proč si programátoři pletou Halloween a Vánoce? Protože OCT 31 = DEC 25 :)

    (desítková vs. osmičková soustava, více viz http://www.funtrivia.com/askft/Question104385.html)

    Puffin, no viď! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný nápady! Jeden by fakt až litoval, že to tu neslavíme. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za vysvětlení vtipu, to asi nikoho nepřekvapí, když napíšu, že jsem ho nejdřív samozřejmě vůbec nepochopila :))

    A když vidím ty obrázky dobrot... taky bych nedokázala odolat!

    OdpovědětVymazat
  5. Mili, na tebe já myslím skoro každý den v kantýně, tady mají věčně tolik super vege jídel! Měla jsem tu už třeba i vegetariánskej shepherd's pie a bylo to vynikající. Kdyby ti někdy koupila kamarádka letenky do Dublinu, zastav se a vezmu tě na oběd, když to teda bude ve všední den :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)