pondělí 17. října 2011

Something borrowed (40 %)

Something borrowed, v české distribuci Tvůj snoubenec, můj milenec, nám pouštěli na vnitrostátním letu ze San Francisca do Philadelphie a vzhledem k tomu, že jsem seděla u okýnka za párem důchodců a neměla žádnou únikovou cestu, nasadila jsem sluchátka a rozhodla se to odkoukat. A byla vděčná, že jsem to chytla jen v letadle a nešla na to nedejbože do kina.

Aby bylo jasno, Something borrowed není film, u kterého byste se po pár minutách chtěli střelit do hlavy. Jenom všechny postavy jsou zoufale blbé a nesympatické (oražená kamarádka hlavní postavy a bride-to-be, hlavní postava neboli příšerná puťka úplně k ničemu a rádobysympatický slaboch bez názoru, tedy budoucí ženich). Děj se pak zmítá od průzračné předvídatelnosti po absurdně nelogické zvraty (které ale mají za účel jenom vyplnit čas celovečerního filmu před oním od první čtvrthodiny bezpečně předvídaným závěrem).

Proč vlastně tuhle minirecenzi píšu? Protože je to k pláči. Ve své podstatě jsem romantická duše, ale nejsem úplně blbá. Poslední film z kategorie romantická komedie (Love Actually nepočítám, protože nejde přece jen o typického zástupce žánru), který mě nezhnusil, byl Notting Hill, a ten je sakra z minulého století...!

2 komentáře:

  1. ja mam rada Bridget, Amelii, Notebook :) a 500 dní se Summer jsem jeste nevidela, ale slysela jsem samou chvalu... ono to nebude zas taky zly ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Notebook je tohle? http://www.csfd.cz/film/116337-zapisnik-jedne-lasky/ tak to bych mohla zkusit :)

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)