pondělí 31. října 2011

Hlavní město země, která vynalezla Halloween

...nemá oficiální halloweenskou oslavu. Největší (a mám pocit, že jediná) dnešní oficiální akce města byl dublinský maraton. Hanba.


Ale aspoň se nemusíme tahat nikam do centra, protože toho máme oba po třídenním víkendu opravdu dost. Pokaždé jsme si ráno přispali a odpoledne vyrazili na výlet, což nebylo nic triviálního, protože naše nejlepší spojení se světem, vlaky DARTu, ještě stále zprovozňovaly spojení přerušené povodněmi, takže v sobotu a neděli přes nás nejezdily vůbec a dnes v naší stanici končily, takže se dalo jet jenom jedním směrem. Dopravní situace je tu obecně pekelná a zneprovoznění celkem krátkého úseku v centru mělo na Dublin rozsahem i délkou oprav vliv skoro jako záplavy 2002 na Prahu. (Nikdo zatím neodhadl, kdy bude DART zase jezdit celý.)

Při včerejším nákupu v Tescu jsem si zálibně prohlížela "kýble" s pytlíčky Haribo bonbónů a měla jsem strašnou chuť jeden popadnout, ale sami bychom to jedli rok a koledníky (doufejme) nečekáme, tak jsem odolala. (Ale stejně na ně pořád myslím :D) Nesehnala jsem těsto na cookies, takže někdy v příštích týdnech nakoupím mouku, vajíčka atd. a upeču halloweenské cookies snad aspoň pro návštěvy. (Přece nenechám svoje nové vykrajovačky zahálet.) Ale už mě štve, jak se tu nedá sehnat fakt nic (a to Spar i Tesco hrdě propagují spolupráci s irským dodavatelem polotovarového těsta na sušenky Kookie Dough).

Máme černou hodinku, sedíme u rádia při svíčce a já už fakt chci odložit notebook a věnovat se Lvíčkovi, takže se pro dnešek rozloučím a popis víkendu i s fotkami nechám na zítra nebo na pozítří. Večer doufáme v ohňostroje (Samhain je jeden z nejdůležitějších keltských svátků, tak snad budou) a zítra jdu zase do práce - what can be better? :)

Happy Halloween a fajn listopad!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)