úterý 22. května 2012

Balíček humanitární pomoci

…do zemí třetího světa mi dorazil před víkendem. Lístek ve schránce jsem měla v pátek večer, přičemž výdejní doba pošty je od pondělka do pátku do půl šesté, takže jsem musela protrpět víkend v nevědomosti, co to vlastně je a kdo mi to do háje posílá! Jen to, že na výdejním lístečku bylo před jménem a příjmením napsáno “Quanti”, mě nasměrovalo aspoň do internetových vod :).

Překypující zvědavostí jsme s Lvíčkem na poštu vyrazili hned v pondělí o polední pauze, vyzvedli krabici a cestou do kanceláře přemítali, jestli je to knížka, nebo něco jiného… tou dobou už aspoň bylo podle spousty nálepek jasné, že zásilka je od Puffin :).

IMG_20120521_134506

V kanclu jsme popadli nůžky a za pár vteřin bylo jasno – balíček obsahoval kartonovou krabičku a v ní speciality, po kterých jsem tesknila – vaječňákovou Deli, malinovou Pečeť a Mixle Pixle, abych jmenovala ty nejstěžejnější, doplněné ještě několika dobrotami limitovaných edicí.

IMG_20120521_134644

(Nechyběl pohled z Rejvízu!)

Puffin se pak přiznala a dodala, že jedna z motivací byla i dokázat mi, že to s těmi novinkami není tak slavné. Takže jsem provedla degustaci všech položek (kromě Fidorky Májové, tu znám a je výborná a necháme si ji na nějakou slavnostní příležitost, a Deli Café Frappé, kterou jsem měla nějak těsně před odjezdem a někdy, až bude nouze, jí dám druhou šanci, ale tehdy mě vážně nenadchla).

Musím ale konstatovat, že:

  • Malinová Studentská pečeť je vážně skvělá a překonává i moji někdejší višňovou favoritku (a vzbuzuje ve mně šílenou zvědavost na ostružinovou verzi, ale prokristapána, ne že to někdo vezme jako pobídku mi ji posílat :) ale moc děkuju těm, které to případně napadlo :D)
  • Deli Vaječný likér i Malina jsou sice kapánek chemické (hlavně Malina) a stálicí by se u mě asi nestala ani jedna, ale vaječňáková má poměrně originální chuť, určitě neurazí a jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet
  • Orion Zahrada je překvapivě výborná – opravdu tmavá hořká čokoláda s osvěžující rybízovou náplní, a to jsem od ní vlastně nic nečekala; spolu s podzimní ochutnávkou Pistáciové mi z toho vyplývá, že čokolády od Orionu mají opravdu světlé období
  • Mixle Pixle jsou nejvíc!! Přesně něco pro mě, která nejradši z každého druhu želé vyžere tři bonbóny a zbytek usychá ve špajzu půl roku nebo déle. Na druhou stranu chápu i vaše dojmy, po pohledu do sáčku to vypadá vážně trochu recyklovaně a la “sesypali jsme, co nám zbylo”. Mně to ovšem dojem nezkazilo a měla jsem želé mobil a berušku, hečte :D

IMG_20120521_182112

Ještě jednou, přehledně vyskládané – no a vzhledem k tomu, že večer jsem našla ve schránce ještě křížovky od mamči, jsem měla normálně skoro Mikuláše. (Totiž maminka je trochu cvok, já po ní chtěla, aby mi před vánoční návštěvou koupila Oříšek, protože se v normálních trafikách blbě shání a já neměla čas na obíhání celé Prahy. Když jsme se ale viděly, zapomněly jsme na předání jak na smrt, stejně tak na Velikonoce – a když jsme na to konečně zavedly na Skypu řeč, s hrůzou jsem zjistila, že to maminka vzala jako trvalý bankovní příkaz a kupovala je každý měsíc, no málem jsem ji zakousla, to nevyluštím do návratu :D)

IMG_20120521_182119

Tak jsem začala prosincovým, jednak je nejstarší, jednak na rozdíl od ostatních někde trochu zmoknul nebo co, každopádně jsem se přenesla do adventní nálady… a venku konečně začalo být tepleji než 12 stupňů, ale o tom zas příště :)

5 komentářů:

  1. ja som hovorila že to bude ešte dnes :D :D :D len počkaj, o týždeň budeš mať tri balíčky s ostružinovými :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já nepodceňuju smysl plurku pro recesi, ale přece jen ty balíčky taky nejsou zadarmo... a ne každej má moji adresu :D

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že balíček udělal radost, to byl účel. ;)
    A neboj, jen až někde seženu tu ostružinovou.... :P :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra tu malinovou bych taky ráda ochutnala, škoda že jsem si na to nevzpomněla teď když jsem byla v Tescu. Co je malinový, to je moje, ale máš pravdu, že Deli je až moc chemická:)

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)