středa 16. května 2012

Bonusová Paříž: Cedulky a kuriozity

Pro odlehčení a co se jinam nevešlo – i Paříž má své “neoficiální”, zvláštní, až absurdní stránky. Třeba z tohohle poutače přísně logicky vyplývá, že vám k plavbě po Seině zaplatí ještě euro navíc:

IMG_1268

Chcete se svézt v policejní rikše? Není, evidentně, nic jednoduššího:

IMG_1281

Speciální semafory pro busy – blbost, ale zaujme :)

IMG_1385

Originální věci se dají najít ve výlohách obchodů – nejvíc se mi líbilo čajítko ve tvaru robota a stojánek ve tvaru Eiffelovky, u kterého si ale dost neumím představit, na co se používá.

IMG_1456

IMG_1624

Trošku offtopic, ale já chci lightku s příchutí krvavýho pomeranče…!! To neměli ani v Kalifornii :)

IMG_1454

Za bouře je zahrada zavřená. Mně to přišlo poměrně logické, Lvíčkovi nelogické, ale ani jeden jsme nedokázali logicky odůvodnit, proč vlastně.

IMG_1468

Pořád ale lepší, než rovnou zakázat trávník (u Invalidovny)…

IMG_1502

Tahle cedule se dá s trochou fantazie interpretovat i jako zacementování psího zadku pomocí zednické lžíce…

IMG_1626

…možná to tak pochopil i tenhle buldok a proto se tváří, jak se tváří – IMHO nejošklivější pes na světě a ani ten beauty salon mu nepomůže :D

IMG_1450

Náboženské zájezdy! No dobře…

IMG_1473

Vojenské muzeum v Invalidovně, interiér. Jedna šipka je zřejmě pro průměrného Francouze nebo turistu málo :)

IMG_1609

A poslední cedule z “disneylandové” stanice TGV – tematické varování před pouštěním balonků :)

IMG_1934

P.S.: Zapomněla jsem dokončit pasáž o suvenýrech – kromě popcornové “rakety” mi Lvíček koupil plyšovou Terkinu z mého oblíbeného Tarzana. Tahle fotka není moje, jen ilustrační z netu, někdy ji možná vyfotím rozvalovat se v naší posteli :)

plushterk

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)