středa 16. května 2012

Můj den s kouzly (BB4)

Po delší pařížské odmlce zase nastal čas věnovat se své vlastní blogchallengi. Čtvrtá otázka je pro mě osobně asi nejsložitější: Co byste dělali, mít na jeden den kouzelné schopnosti nebo prostředky (Arabelin prsten, knihu kouzel atd.)? Jako malá jsem o tom fantazírovala strašně často. Měla jsem ráda knížky, seriály, filmy a další historie s “magickým prvkem”, ať už to byla křeččí noční košile (a spousta a spousta jiných macourkovin), lexikon kouzel nebo vlastní fantazie, která se projevovala třeba imaginárním “metrem” (představovaným většinou reálným kolotočem) s vysněnými stanicemi dětské duše, jako “čokoládová”, “bonbónová”, “plyšáková”, “zvířátková” atd.

Jenomže jsem dospěla a čím jsem starší, tím si toho přeju míň a míň. Mám čím dál menší potřebu unikat do naprostých fantasmagorií – pořád mě baví psát, vymýšlet a číst, ale oceňuju spíš zajímavé myšlenky a do reality zasažené příběhy, než sebepropracovanější fikce. Přeju si v zásadě jen to, abychom byli všichni zdraví, měli se rádi a netrpěli vyloženou nouzí. Kdybych už tedy mohla mít na jeden den ten Arabelin prsten, využila bych ho k zajištění bydlení a nějaké hmotné rezervy, čistě proto, abych si s těmihle věcmi v budoucnu nemusela dělat starosti a mohla se věnovat tomu, co mě baví (třeba profesionálnímu blogování! :D). Já si stejně přeju jen takové ty “obyčejné” happyendy a to mi beztak žádná magie nezajistí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)