středa 23. května 2012

Začalo jaro

Vy všichni, kdo jste v ČR chodili už na Čarodějnice v plavkách, se mi můžete vysmát, ale já jsem zimní kabát odložila až tenhle týden. O víkendu přicházely pozvolné náznaky toho, že se něco děje – vzduch začal vonět, ptáci začali zpívat, no a v pondělí vysvitlo sluníčko a já se vyjarnila ve svém žlutém kabátku, který naprosto dokonale přitahuje mušky a hmyz všeho druhu :).

IMG_20120521_131648

V rámci spojení příjemného s užitečným jsme se šli o polední pauze projít pro puffiní balíček, a o den později už jsem dokonce vytáhla i sukni a po obědě jsme vyrazili na regulérní procházkovou procházku.

IMG_20120522_135158

V pozadí posedává kupa kancelářských pracovníků z okolí Kanálu a užívá sluníčka, někteří si rovnou přinesli obědy, někteří piknikují jen tak.

IMG_20120522_135649

Procházka na sluníčku přes oběd neskutečně nabije energií a do určité míry i chutí do práce, takže jsme vyrazili i dneska a po práci zas. Musíme využít, co to půjde, protože tohle zdaleka nevydrží věčně. Doufáme, že aspoň do víkendu, na který plánujem hafo pikniků a výletů, možná bude i grilovačka u kámoše na terase… aspoň ještě ten víkend, prosímprosím.

Každý slunečný den mi dodá energie aspoň na týden Irska :)

PS: Bonusová fotka dvou jarních broučků ;)

IMG_20120523_124225

6 komentářů:

  1. Tak ať vám to vydrží hodně dlouho, vypadáš/zníš hned veselejc ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to sluníčko a teplo dělá fakt strašně moc... tak taky doufám :D

      Vymazat
  2. Ten kabát je super! Musím si taky pořídit nějaký výrazný kousek do šatníku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě doporučuju, já se mu bránila, Lvíček mě do něj musel dokopat, ale vůbec nelituju :)

      Vymazat
  3. Jéé, z tvýho dnešního článku čiší výborná energie. I z tvýho žlutýho trenčkotu! PARÁDA...TLESKÁM! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)