čtvrtek 10. května 2012

Disneyland 3.

Po Pirátech už byl pomalu čas na oběd, takže jsme proběhli cípem Fantasylandu do nejslibnějšího Discoverylandu a rovnou si vyzvedli naše první Fast Passy – na Star Tours. Lvíček mi o nich básnil už léta, ještě dřív, než nás vůbec napadlo ten výlet zrealizovat, jako o své nejoblíbenější atrakci. Za cca půlhodinku, která zbývala do času uvedeného na vstupenkách, jsme si obešli Discoveryland, abychom si udělali představu, co nás tam ještě čeká. Prošli jsme Nautilem, což je pěkná expozice pro fanoušky Julese Vernea a steampunku :) a taky okoukali jeden z mnoha suvenýršopů.
IMG_1752
IMG_1753
IMG_1754
Restaurace jsou na první pohled k nerozeznání od atrakcí :)
IMG_1758
IMG_1768
IMG_1772

IMG_1775
Samoobsluha barevných sladkých prášků, taky senzace :D
IMG_1777
Star Tours spočívají v simulaci letu kosmickou lodí, kdy se s vámi hýbe a naklání podlaha v souladu s tím, co vidíte na “čelním skle”. Bylo to pěkné, dobře udělané, ale ze zrychlování v prostředí “průlet hvězdokupou” se mi udělalo trochu špatně a musela jsem to venku vydýchávat. No co, že by ze mě nebyl kosmonaut, to vím dávno :)
IMG_1779
Dál jsme měli jasno o dvou věcech: že chceme na masivní autodráhu Autopia a na oběd. Krom toho nás ale nalákala atrakce Buzz Lightyear Astro Blasters. Popisky naznačovaly spíš zábavu pro mladší děti, Toy Story jsem ani neviděla, takže jsme se tam původně nechystali, ale stádní pud typu “je tam největší čekací doba z celého parku, tak to bude určitě super!” nás nalákal a vzali jsme si tam druhý (a poslední) Fast Pass, který platil až za dvě hodiny – což se nám ale v aktuální situaci hodilo tak akorát.
Lvíček mě vzal do fastfoodu, kde jedl i při své předchozí návštěvě, a málem nás omyli z front skoro delších, než ty na atrakce – burgery ale byly docela slušné, jedna porce hranolků nám stačila oběma a cena vzhledem k lokalitě nebyla nijak zvlášť přestřelená, čehož jsem se taky trochu bála; v recenzích si lidi na cenu a kvalitu jídla dost stěžovali. Byla jsem ráda, že se to nenaplnilo, stejně jako stížnosti na čistotu toalet a obecně na kvalitu služeb – stěží bychom našli nějakou výtku.
Autopia byla super. Ze začátku jsem byla rozhodnutá nechat řídit Lvíčka, ale pak to ve mně začalo hlodat… až jsem si nakonec za volant sedla sama. Řídilo se to pěkně blbě – po zatočené trati s velkou betonovou “kolejnicí” mezi koly, která ale fungovala v zásadě tak, že do ní člověk narazil jedním kolem, odrazilo ho to o pětačtyřicet stupňů a za chvíli do ní narazil druhým… ale jinak skvělá zábava, auta měla evidentně reálné benzínové motory a nebýt té blbé kolejnice, reagovala by docela normálně :).
IMG_1796
IMG_1802
IMG_1822
IMG_1824
Po Autopii jsme ještě stihli odpovědět na menší průzkum, s kterým se u nás zastavili dva zaměstnanci parku (odkud jsme, kolik nám je, co nás motivovalo přijet atd.) a už byl čas na Astro Blast. Naložili nás do vozíčků s laserovými pistolemi a “sestřelovali” jsme terče, kapku infantilní, ale zábavné. Znatelně se projevila podstatně větší Lvíčkova praxe, protože měl na konci dvojnásobné skóre co já, ale sranda byla tak jako tak.
IMG_1832
IMG_1833
IMG_1835
Bonusová fotka quantule s wall:em:
IMG_1781

2 komentáře:

  1. Ten Wall-e! ♥
    A jinak teda úplně přesně nechápu princip těch aut - fakt se tam řílilo nebo to řídila ta kolejnice??
    Mám pocit, že Discoveryland by patřil k mé nejoblíbenější části, samý zajímavý fotky i aktrakce... :P
    P.S. Toy Story mě taky zatím míjela, ale třeba se překonám... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se opravdu řídilo, jen byla fakt vysoká betonová kolejnice mezi koly, aby se nedalo vyjet z dráhy. Discoveryland byl super, jen na Space Mountain jsme si netroufli :D

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)