pondělí 14. května 2012

Disneyland 5.

Telegraficky a obrazově zbytek – Růženčin zámek je pěkný, jen hrozně klame tělem, protože věžičky jsou užší, než je reálné, takže po příchodu do areálu máte pocit, jak je hrozně obrovský a daleko – a on je docela blízko a relativně malý. Ale výzdoba je stylová – vitráže, tapisérie, brnění a v podzemí dračí sluj.

IMG_1893

IMG_1894

IMG_1895

IMG_1899

Vedle zámku jedinečná možnost vytáhnout si Excalibur!

IMG_1929

Po celém areálu volně lítá z jezírka do jezírka spousta kachen – některé i s kachňátky:

IMG_1884

Další atrakce Fantasylandu – Mad Hatter’s Tea Cups (tam jsem odmítla jít, protože jsem ze všeho toho kroužení měla pocit, že bych se poblinkala), přilehlé občerstvení a Alenčino bludiště. Plus kouzelná zelenina :)

IMG_1925

IMG_1739

IMG_1736

IMG_1920

IMG_1923

IMG_1926

Vím, že to z mých fotek povětšinou vypadá, jako by tam skoro nikdo nebyl – a je to prakticky tak. Nevím, čemu jsme vděčili za to štěstí, jestli ne moc slibné předpovědi počasí, víkendu prezidentských voleb nebo jiné souhře okolností, ale na atrakcích, u kterých byly v průvodcích anoncované čekací doby jedna nebo dvě hodiny, se v reálu stálo maximálně 30-45 minut, většinou jsme čekali krásných cca 10. Za to jsem vážně moc vděčná, stejně jako za počasí, které nám opravdu přálo.

IMG_1916

IMG_1917

IMG_1918

IMG_1919

Na večeři jsme se stavovali v “mexickém” fastfoodu Fuente del Oro… no, sníst se to dalo :D. Já měla fajitas, Lvíček jako menu enchiladas s mexickou rýží a churros (v rámci možností opravdovými). Těch jsem nedokázala ochutnat víc než jedno sousto, je to na mě hrozně smažené, tak mu zbyly druhý den na snídani.

A dostáváme se k suvenýrům – neodolala jsem a koupila si předražený popcorn v památeční piksle ve tvaru rakety (až doma jsem zjistila, že ten popruh se nedá na normální umytí sundat; no co už). Odolala jsem ledové tříšti v památečním tumbleru ve tvaru Mickeyho (vidíte na následující fotce na pultě):

IMG_1907

IMG_1904

Další příklady suvenýrů, které jsem si nekoupila (ale klobouk, trička i to gumové veprostřed, což jsou prosím kuželky, vypadaly lákavě! :D)

IMG_1902

IMG_1901

IMG_1842

Pár záběrů z ústřední Main Street – taky vypadá úchvatně autenticky. Na poslední fotce vidíte davy, které se tam srotily na začátek průvodu. Ten jsme těsně propásli, protože jsme spěchali na TGV (sice jsme nemuseli spěchat tolik, ale kdyby už nebyly lístky nebo něco, museli bychom skočit na autobus a ten jede na letiště 40 minut místo 10… uletět jsme si to nechat nechtěli.)

IMG_1908

IMG_1909

IMG_1910

IMG_1933

IMG_1930

Koupě lístku na vlak proběhla v pohodě, dokonce jsme na mezinárodním okénku narazili na anglicky mluvící obsluhu (i když to byla angličtina toho typu, kdy vám připadá, jak strašně dobře je té francouzštině najednou rozumět :D), dobu do příjezdu jsme překlepali v čekárně a pak už TGV – jako rychlé to je, ale co se týče zařízení, už jsem viděla hezčí (a pohodlnější) vlaky, včetně irských. Skutečně nemá skoro cenu si sedat :).

IMG_1935

IMG_1936

IMG_1937

IMG_1938

Letištní zastávka, a pak už zas jen shuttle na náš terminál, odbavení, gate a letadlo. Naprosto perfektní víkend a před námi ještě den státního svátku na regeneraci… prostě geniální :)

2 komentáře:

  1. Dlouho jsem vyčkávala, než si to všechno prohlédnu a přečtu..a stejně pořád docela závidím a říkám si, že tam prostě musím taky:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počkejte, až Mládě trochu povyroste, a jeďte tam všichni - budete mít úžasný zážitek :) plus bych určitě uvažovala i o Legolandu - postřehy internetového známého na cestu s malými dětmi: http://ntr23.posterous.com/legoland-tipy

      Vymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)