pondělí 5. prosince 2011

Bez Mikuláše

Dnešní pondělí bylo pondělím z pekla. Vzbudila jsem se nevyspalá, celé dopoledne mi trvalo dostat se do "provozní teploty", takže moje pracovní výkony by nestály za moc zřejmě ani za normálních okolností, natož v situaci, kdy mě ráno čekal mail "zaučte se na tenhle typ dat a začněte na nich dělat". Chm.

Odpoledne se zas začala (očekávaně) projevovat zbytková únava z nemoci, která se o mě pokoušela o víkendu, takže jsem byla fakt ráda, že jsem přežila. Ono už když byl k snídani cottage cheese s koprem, věděla jsem, že ten den nebude stát za moc, a tušení mě nezklamalo.

Ale o tom jsem dneska nechtěla psát. Chtěla jsem psát o tom, že ačkoliv mikulášskou nadílku do punčochy nedostávám už pěkně dlouho a někdy předloni jsem ji s krvácejícím srdcem přestala chystat i pro Lvíčka, vždycky jsem aspoň pozorovala večerní hemžení skupinek andělů, čertů a Mikulášů (a po pár dnech na mě na návštěvě u babičky většinou aspoň jedna pseudočokoládová figurka čekala). A teď nic. Ani růžek, ani křídlo, ani berla - připadám si jak dítě, kterému řekli, že Ježíšek nechodí. Vzali mi Mikuláše!

Aspoň že ten Ježíšek chodí dál, o něj se už letos připravit nenechám... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)