sobota 10. prosince 2011

Christmas sorted

...neboli Vánoce z krku! Téměř. Zbývá nám doplnit jeden tekutý dárek a samozřejmě všechen ten herberk sbalit do dvou příručních a jednoho nepříručního zavazadla, modlit se, ať se nic nerozbije, a na místě ho ještě v něčem obalit. Ale to jsou detaily. Díkybohu za to, ještě jeden víkend se prodírat přecpanou Henry Street (případně Grafton Street, to se lišit nebude) by mě zabilo. Kdybych se chtěla zbavit petulky, tohle by byla výborná příležitost, hustota lidí byla tak dvojnásobná co při její návštěvě a i pro mě už to bylo na hranici únosnosti. Lidi navíc mají tak úžasnou schopnost zpomalování provozu a překážení, že jsem místy toužila jet v bagru s radlicí a dělat jenom vžžžžum :D Umíte si to představit, žejo.

V domcích s předzahrádkami naproti bydlící taxíkáři vyzdobili baráky girlandami, takže tu teď mám pěknou diskotéku. Zaplaťpámbu za žaluzie; přešla mě pod tímhle vlivem chuť nějak extremizovat vánoční dekorace - i když je mi pořád líto, že se tu nedá sehnat rozumný kapesní stromeček. Dneska jsem už ze zoufalství zvažovala a prozkoumávala jeden celý ze třpytek... a dopadla jsem bez nadsázky takhle:


A s tímto nevánočním obrázkem se loučím a přeju dobrou noc :D

1 komentář:

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)