pátek 9. prosince 2011

Kámoška liška

Jdu si tak dneska ráno obvyklou cestou do práce a koho nepotkám? Naši starou známou, lišku Ryšku jak z pohádky. Jak bylo světlo a ona nevypadala, že by měla příliš naspěch, stihla jsem si ji pořádně prohlédnout a cvaknout i pár fotek - ukázková zrzka s černýma nohama a huňatým ocasem. A jak pěkně štěká! Takhle blízko jsem živé lišce ještě nebyla. Omluvte nekvalitní záběr "od boku", nebyl čas ani zazoomovat:


Dneska jsme se loučili se třemi kolegy - Španělkou, Portugalcem a Polkou. Hlavně "Jižani" tvořili z větší části ducha kanceláře, uměli rozproudit zábavu a byli to milí, vtipní a chytří lidi.

Štvalo mě to a bylo mi to líto. Připadala jsem si jak v nějaké soutěži, odkud vypadávají soutěžící, až na to, že tady nikdo nevyhrává a po nějaké době vypadnou všichni.

Lvíček má v Norsku oproti původním předpokladům sníh, dokonce tolik, že několikrát uvízli, než vůbec dojeli na zaplacenou horskou chatu. Dostal instrukce hodně fotit, tak se těším, i když zatím nevím, jestli se byli projít v přírodě nebo jeli na výlet do Lillehammeru.

A já jdu zaspat celý pracovní týden. Uvidíme se zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)