úterý 20. prosince 2011

Čokoládičky došly

Mohla jsem pro vás včera napsat blog z dublinských vánočních trhů. A krásnej! Spousta fotek, recept na svařák a k tomu nějaká ta koleda z YouTube. Ale já jsem řekla ne a radši do půl jedné odkoukávala Once Upon a Time. (Hodně pěkný, jestli chcete slyšet můj názor, ale nejlepší seriál na světě to zas není.) A dneska vám ho zase nenapíšu, protože jsme akorát dobalili a dopřipravovali se a jsme po tom nevyspalém včerejšku mrtví, že asi půjdem hned spát.

Svoji osobní adventní blogchallenge jsem tedy nedodržela (upřímně řečeno jsem to čekala, ale až tak o den nebo o dva dny později, tj. teď, okolo odjezdu). Možná to doženu mezi svátky, ale teď už se těším na Prahu, Čechy, rodinu, vás všechny, s kým se uvidím, kapra, vánočku a vanilkové rohlíčky. Kdy bude příští blog, neslíbím, ale určitě do konce roku.

Kdybychom se náhodou do Štědrého dne neviděli: Šťastné a veselé!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)