čtvrtek 8. prosince 2011

What Quanti watched

Lvíček navečer odletěl do Norska (už přistál, teď jen čekám, až dosáhne cílové destinace) a já jsem os(l)aměla - ideální příležitost nahřát si plyšovou ovečku a vyzkoušet nějaký ze seriálů, které si zatím netroufnu předhodit ke společnému sledování.

První díl Once Upon a Time vypadá přinejmenším zajímavě, ačkoli musím přiznat, že u mateřských scén jsem ronila slzy (ale ty jsem ronila i u animovaného Tangled). Na zítřek mi zbývá druhý díl 2 Broke Girls (první jsem viděla a pobavil, ale ne úplně zaháčkoval), případně piloty Community a Suburgatory. Uvidíme, jak to postíhám...

5 komentářů:

  1. juuu, šikovná Quanti! (Jinak u Community možná pár dílů trvá, než tě chytne, ale pak zase většinou nepustí ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda za válení se u seriálů mě ještě nikdy nikdo nepochválil :))) uvidíme.

    Hani, Mad Men chceme asi spolu, až nám dojdou zásoby. Předevčírem jsme dokoukali Firefly a ještě zbejvaj dvě řady House :))

    OdpovědětVymazat
  3. Puff, místo Community jsem vytuhla u tří dílů 2 Broke Girls. Ale napravíme, až dohoníme deficit ;)

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)