neděle 11. prosince 2011

Třetí adventní neděle

Zcela nesvátečně jsem dnešek (a část včerejška) prouklízela. Jen po obědě jsem se sebrala, že se podívám na Christmas Fair v nedalekém National Print Museu. Po pohledu z okna jsem plány přehodnotila, ale odpolední irská přeprška naštěstí netrvala dlouho a o nějakou půlhodinku později jsem mohla vyrazit suchou nohou.

No... cesta tam mi trvala delší dobu, než jsem strávila na místě, a to máme muzeum tisku včetně všech semaforů nějakých deset minut od domu. Nevím, jestli to bylo tím, že už byla neděle (tedy poslední den třídenní akce, navíc hodinu a půl před "zavíračkou"), počasím, propagací nebo prostě absolutně nevhodným prostorem, k většině stánků se procházelo úzkým ochozem a člověk u nich byl sám, vystaven vyčkávajícím pohledům prodávajících, což nebylo vůbec příjemné... byla jsem tam skoro sama, jen před jedním stánkem byla (nevímproč) zácpa, takže se okolo nedalo prodrat.

Nabídka "svátečního zboží" byla zoufalá, kromě asi dvou zajímavých stánků (nějaká čokoládová+cukrovinková manufaktura a stánek s keramikou moderního designu), které jsem si ale z výše zmíněných důvodů nestihla moc prohlédnout. U keramiky mě zaujal talíř s nápisem z vytlačených písmen "small square plate", ale výrobce měl natolik vágní název, že jsem si ho nedokázala zapamatovat.

Ale procházka neadventně mokrým sousedstvím taky nebyla špatná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)