sobota 17. září 2011

Amerika hlásí víkendovou odstávku

Dnešek byl perfektní den, zatím nejlepší tady. Byla jsem na social visit s Lvíčkem v Googleplexu, koupila si pár suvenýrů v on-site Google Storu a většinu dne jsem strávila v Computer History Museu. To je vážně obrovské, úžasně zpracované a komplexní - muzea, výstavy a takové věci holt Amíci dělat umějí. Taky jsem byla na svém prvním americkém kafi ve Starbucks (chvíli jsem měla pokušení dát si Pumpkin Spiced Latte, ale odolala jsem, co kdyby bylo hnusné? :D) - tall cappuccino. Mám takové podezření, že tall je tady menší než v ČR - aspoň tam se mi nestalo, že by mi jakékoli kafe ve SB přišlo malé.

A teď ty špatné zprávy. Nebude z toho blog, aspoň zatím. Jsem strašně nabitá zážitky, ale teď se chystám strávit večer a následně celý víkend se svým manželem a pochybuju, že najdu čas na psaní. Zítra se chystáme do obřího akvária... a následně mám takovou obavu, že zážitky z víkendu přebijou zážitky z dneška :).

Dobrá zpráva je, že jsou fotky. Spousta fotek. Ale dostanete je až v pondělí, jestli budete hodní ;).

No dobře, jako ochutnávka moje suvenýry - láhev na pití, zápisníček (ten jsem si brala nejdřív a rozhodla jsem se pro zelený, aby mi ladil k androidovi; pak už mi nedošlo, že mám všechno ostatní modré, jinak bych si ho asi ještě vyměnila), pomáda (do letadla nutnost, cestou sem jsem bez ní trpěla jak zvíře), tričko s androidem <3 a to malé veprostřed jsou malilinkaté externí repráčky, jaké jsem vždycky chtěla; v podstatě taková prostorová sluchátka k mp3 ;)


Zato vám čestně slibuju, že v pondělí asi zůstanu celý den doma, prozkoumám hotelovou prádelnu a budu psát a psát. Mezi dalšími plány na víkend je kromě akvária taky návštěva nedalekého obřího outletu s oblečením a objevování San Francisca. Kromě toho jsem měla taky v plánu popsat fantastické místní letiště... no mělo by toho být aspoň na deset blogpostů. Tedy pokud se něco neočekávaného nestane nebo mě neopustí psací můza... tak pěkný víkend! :)

2 komentáře:

  1. teeda, umri, to tak neni fer!

    nechces mi koupit aspon Abercrombie tricko? fakt by me zajimalo, kolik tam tak muzou stat

    OdpovědětVymazat
  2. Krásněs nakoupila, jen co je pravda... Užij si odstávku a budu se těšit na další zápisky se zážitky... :P

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)