úterý 13. září 2011

Helou Amérika!

Takže jsem tady! 23 hodin na nohou, od 6 ráno v Irsku do zhruba devíti večer tady, což je irských pět ráno. Umlácená ve dvou letadlech, ve dvou autech a osmihodinovým jet lagem. Momentálně je tady poledne a já se houpu, jako kdybych jela celý den na lodi. Vidím to na maličkou obědovou siestu, abych pomohla tělu srovnat se s faktem, že i když by pomalu chtělo spát, má před sebou ještě celý den.


Lvíček to má složitější, protože už musel do práce - když jsem to tchyni řekla do Skypu, vyděsila se, jako kdyby šel dobrovolně darovat končetinu. Zato má ale vyhlídku na odpolední masáž, což mu po té cestě jedině přeju. Já si asi zkusím jít na recepci vybojovat placatější polštář, protože na vysokém se prostě a jednoduše nevyspím. Matrace je taky trochu měkčí, než jsem zvyklá, ale jinak je pokoj fajn, velký a pohodlný se spoustou úložných prostor, mikrovlnkou a kávovarem. Našinec (a čajomilec) by mohl reptat, proč že je tu kávovar a není varná konvice na čaj, ale my světaznalí a zběhlí, co jsme už na severoamerickém kontinentu byli dvakrát, víme, že čaj se v amerických domácnostech zhusta vyrábí tak, že dáte hrnek vody do mikrovlnky na program "beverage".


Spoustu věcí jsem s klidným srdcem zapomněla a teď si je připomínám (nebo nikdy nevěděla a objevuju). Mezi ty první patří systém splachování (neustále napuštěná voda v míse se po spláchnutí vycucne a napustí nová), mezi ty druhé třeba objev, že ceny v mekáči jsou uvedené bez daně :D Wtf! Připomíná mí to irské UPC, kde se na cenu samotného internetu nikdy nedostanete, protože za objednání jen jedné služby je prostě příplatek. V tomhle ohledu jsem ráda za postupující české zákony a uvádění finálních cen už i u zájezdů.


Je tady hezky. Dokonce moc hezky. Teplo a sluníčko a milí a slušní lidi, co vás pustí, když přecházíte výjezd z parkoviště a jste klidně ještě hezký kus daleko. Ale oba jsme si ověřili, že bychom se tady fakt usazovat nechtěli. Všechno je hrozně rozlehlé, hrozně daleko od sebe, hrozně... americké. Ale na výlet super, jsem hrozně zvědavá na národní parky, hrozně zvědavá na SF, doufám, že uvidíme co nejvíc zajímavostí a taky pár premiérových dílů HIMYM a TBBT live... a to mi pomohlo přežít (stejně jako vidina alternativy, tj. měsíc nevidět Lvíčka) hlavně první půlku druhého letu, kdy mi bylo blbě a zima a byla jsem úplně ztahaná.


Další díly brzo :)

2 komentáře:

  1. Hehe, s těma objevama mi to úplně připomnělo moje první dojmy z emeriky, kdy jsem se jen divila :D...
    (Pro případné zájemce, co se nudí, k nahlédnutí zde: http://www.puffinus.cz/boston/boston.htm :P)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, bezva, čtení na večer! :D

    mraky nad Irskem <333 bože, já si na tu zemičku tak zvykla :)))

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)