středa 7. září 2011

Podzim je tady

Mnohem víc prší, denně aspoň hodinu nebo dvě. Ochladilo se, ale to se dá zvládnout, horší je vítr, co vás má sílu málem sfouknout z chodníku. Stromy se barví, což je fajn, a dřív se stmívá, což mi zatím nevadí, protože čas na procházku po večeři se ještě najde (když zrovna neleje) a večery jsou tááák příjemmný pod peřinou s čajem a knížkou nebo Top Gearem :))

Spadlo letadlo s hokejistama. Mladý kluci s mrňavejma dětma. Neodvažuju se pomyslet na jejich ženy. O to víc mě zas děsí, že za měsíc poletíme s Lvíčkem každej zvlášť. I když z hlediska statistiky by mě to asi mělo utěšovat. Život je hromada paradoxů.

Nevím taky, jestli to souvisí s tou změnou počasí, ale špatně se mi večer usíná a o to hůř taky ráno vstává. Jen dneska to byla výjimka, otevřela jsem oči a dostala chuť klusnout ke stanici DARTu pro Metro. Co skončily prázdniny, už totiž vychází Lvíček při cestách do práce na devátou novinově naprázdno a mně to začalo chybět :). Beztak mi vydrží až do konce týdne, anglicky čtu smutně pomalu.

Dneska to není na fotku, tak vám pošlu aspoň ovocný úsměv:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)