středa 14. září 2011

Zahradní Hilton

Tenhle blog bude o našem hotelu. Říkala jsem si, že zaslouží trošku podrobnější popis :))


Hotel se jmenuje Hilton Garden Inn, kdyby někoho zajímalo konkrétně, tak 840 East El Camino Real, Mountain View, i když stojí asi deset metrů od cedule začátku Mountain View, prakticky na kraji Sunnyvale. Hranice "měst" jsou tu ale zhruba tak formální, jako hranice většiny US států, prostě čára na mapě bez jakýhokoli logickýho předělu - tohle je prostě Silicon Valley a každých pár ulic někdo čertvíproč odškrtnul extra město.


Takže hotel je Hilton a asi jeden z nejlepších, kde jsem kdy bydlela. Jak už jsem zmiňovala, na pokoji je kávovar, mikrovlnka a lednička (kterou máme ale kvůli hluku vypnutou). Dva obří noční stolky se dvěma zásuvkami (v mém je neopominutelná bible). Obrovská čtyřšuplíková komoda, na které stojí krásná velká plochá televize s bambiliónem programů. Pracovní stůl s kancelářskou židlí (!) a křeslo s podnožkou plus skříňový výklenek (taková pološatna obnášející věšákovou tyč s poličkou, žehličku a prkno) uzavřený dveřmi. Je tady taky internet, a to po kabelu i bezdrát.


Výzdoba je mírně nevkusná (lampy v podobě replik antických váz a sloupů?!), ale na americké poměry vážně jenom mírně. V koupelně je vana, kterou jsem taky musela chvíli zkoumat, než mi došel princip - otočení páky spustí vodu, ale její další otáčení upravuje teplotu, ne sílu proudu - ta je konstantní a dá se jen přepnout ze sprchy na vanový kohout a zpátky. V koupelně byly minilahvičky šampónu, sprcháče, kondicionéru a ústní vody, stejně jako mýdlo všechno od Neutrogeny. Všechno celkem ok, akorát sprcháč je totálně pánská a dost intenzivní, taková kořeněná vůně, takže jsem celkem ráda, že mám svůj.


Snidaně nejsou v ceně pokoje, ale dneska ráno jsme si, hladoví a unavení, v půl sedmé ráno na jednu zašli :) Kromě ponožkově chutnajícího čaje byla výborná, čerstvé džusy, míchaná vajíčka, slanina, lívanečky, opékač toastů, sladké pečivo, úžasné čerstvé ovoce... ale 14 dolarů mi za snídani nepřipadá zas tak málo, takže to budeme provozovat asi jen o víkendech. (Koupím si cereálie, mlíko a budu si dělat čaj v mikrovlnce! :D)


Ano, ano, vím, že bez fotek tento blog neexistuje, ale zatím jsme neměli energii to tu nafotit. Vynahradím. Slibuju.
Update: Fotky doplněny ;)

3 komentáře:

  1. Piš, barde, střádej a až budeš mít kupu fotek, nezapoeň je přidat! :D :D

    P.S: Booožínku, tolik tolik mi to připomíná mou emeriku... To teda byl Sheraton, ale vybavení pokoje, zkoumání vany, ech, jako bych to četla po sobě... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsme byli na víkend v jeseníkách a i když jsme byli v malém penzionku, kterej nebyl ani moc kvalitní, nebo hezkej, tak se mi hrozne líbilo zjišťovat, co máme v pokoji, jak to vypadá po okolí a tak... Mám tohle ráda, strašně mě to baví, jezdila bych na dovolený jen kvůli tomuhle, klidně :D

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)