pondělí 19. září 2011

Návštěva v Googleplexu

Zaměstnanci Googlu si čas od času smějí přivést social visit, za předpokladu, že ji budou všude doprovázet (a nebudou brát do některých oblastí). V dublinských kancelářích jsem tak už byla a s výletem do Kalifornie se mi naskytla i možnost podívat se do Googleplexu. (Disclaimer - pro jistotu budou všechny dnešní fotky z netu, aby mě někdo nenařk' z vynášení informací :D)


Jako všechno v Americe, i googlí campus v Mountain View je obrovský. Několik budov engineeringu, Google Store a další. Mezi budovami se dá pohybovat na kole, která se po areálu všude povalují volně k dispozici. Existuje dokonce doporučená prohlídková trasa pro prohlídky návštěvníků. V kostce jsme ji absolvovali, takže jsem viděla třeba obří Nexus s funkčním Androidem, repliku prvního soukromého amerického vesmírného plavidla visící nad schodištěm nebo klasickou britskou telefonní budku v googlích barvách.


Googleplex je impozantní. Ale necítila jsem se tam moc dobře. Spousta budov, spousta lidí, obrovská rozloha. Trochu neosobní. I když jsou globálně Američani mnohem otevřenější a přátelštější než Irové (ve smyslu, že se s vámi třeba dají kdykoli do řeči), mnohem příjemnější atmosféru jsem cítila na evropské půdě Googlu. I když, těžko soudit z jediné návštěvy.


Že bych tu nechtěla být nadlouho, to ale nesouviselo jen s Googleplexem. Všechno je tu divné. Velké. Bezduché. Prostě americké. (I když všechny ty dietní limonády mi budou chybět fakt hodně :D.)

Update:

nad schodištěm visí replika Space Ship One

meeting bike, to mě málem trefilo, když jsem v kampusu uviděla (naštěstí jenom zaparkovaný) - na to prostě sedne celej tým, když se potřebuje hromadně přesunout

telefon (není to "on", ale jinou fotku jsem nenašla, tak aspoň pro ilustraci :))

zahradní tyranosaurus :))

4 komentáře:

  1. tyjo, bol aj toaleťák vo farbách google? XDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Ty googlí barvičky všude, to prostě Amíci zase fakt uměj... Vypadá to výborně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mary, toaleťák ne XDDD dokonce ani dlaždičky na wc nebyly čtyřbarevný, jen se zelenejma kuličkama :))

    OdpovědětVymazat
  4. Puffin, barvičky hezký, no ;) přidala jsem ještě pár linků na obrázky, v komentáři nejdou udělat klikací...

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)