středa 21. září 2011

Výlet do Monterey

Než jsme se v sobotu vydali do akvária, nasnídali jsme se ve Starbucks několik bloků od hotelu. Sebrala jsem odvahu a riskla pumpkin spiced latte - bylo to zajímavé, ne tak hnusné, jak jsem se tajně obávala, ale hodně specifické, takže jsem ho nedopila úplně celé. Vůbec ve Starbucks už začal podzim, aspoň podle množství dýňových specialit, ale rozhodla jsem se nepředávkovat a dala si ke kávě banánový cake s čokoládovými vločkami.



Ve vstupním areálu akvária, ještě před samotnými mořskými obludami, byla expozice sardinkářství a taky Johna Steinbecka. Jeden jeho román se jmenoval stejně jako místní hlavní třída - Cannery Row - a ta se zas jmenovala po sardinkárně. Až doma jsem si musela najít, že v překladu je to Na plechárně; anglický název mi nic neříkal, ale stejně to na mě udělalo dojem.



A dojem na mě udělalo i to, když jsem při procházce po Cannery Row, potom, co jsme skončili v akváriu, narazila na vývěsku restaurace Bubba Gump Shrimps a o kus dál před restaurací i na lavičku Forresta Gumpa. Nemohla jsem se s ní nevyfotit - nohy v botách, vedle bonboniéry a dalších artefaktů. Boty na mě byly trochu velké a daleko, plus mi svítilo sluníčko do očí, takže omluvte kreténský posez :)



Z Monterey jsme vyrazili do outletu v Gilroy s nadějí, že pořídíme nějaké pěkné oblečení za pár babek. Areál outletu byl obludně velký, rozdělený do čtyř částí, ale džíny tam Lvíček nesehnal - ať zkoušel jakýkoli střih, vždycky mu přebývala spousta látky na zadku. Americké střihy pro nás prostě nejsou :D Já na tom byla o něco líp díky systému střihů v Levi's - kromě několika tvarů nohavic a výšky pasu mají tři typy zakřivení podle poměru pasu k bokům, takže budu mít ze Států kromě plyšového i denimový suvenýr. A když už na to přišlo, i suvenýr elektronický, protože když jsme se v sobotu utrmácení vrátili na hotel, čekal na nás na posteli balíček z Amazonu a já měla už na nedělní výlet do SF k dispozici úžasný, malý a rychlý point-and-shooter.

4 komentáře:

  1. Jee, ta lavička! <3
    K Hairy Otter se neváže něco pozoruhodného? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Hairy Otter :D:D:D pobavila velmi :D

    OdpovědětVymazat
  3. k Hairy Otter se neváže nic právě, zahlídli jsme tuhle vývěsku v jednom z obchodů na Cannery Row :) funguje sama o sobě :D

    OdpovědětVymazat
  4. (aspoň pokud máte ten background o vydrách, které jsou celkem jedna z hlavních atrakcí toho akvária ;))

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)