středa 14. září 2011

Úprava biorytmů

Včera jsme nevydrželi a odpadli ještě před devátou, takže jsem měla strach, že se zase vzbudíme v půl páté a už nezaberem. Kupodivu jsem se sice probudila kolem třetí, protože jsem potřebovala na WC, a cítila jsem se už relativně vzhůru, ale naštěstí jsme oba ještě usnuli a vstávali jsme v nádherné půl osmé, kdy už bylo dokonce i světlo :D.

Během těch pár minut, co jsem byla vzhůru dřív než Lvíček, jsem si představovala, jak by to vypadalo, kdybych zůstala doma a nechala ho jet samotného. Až se mi sevřelo srdce, promiňte tu patetičnost, když jsem myslela na to, jak bychom měli pro sebe jen pár (desítek) minut na Skypu denně, usínali v prázdných postelích, nemohli si pomáhat řešit každodenní smutky a starosti... kdepak, vážení, ten týden začátkem října bude až až.


Dneska jsem se vykašlala na hotelovou snídani (kdo to má platit) a vydala se do supermarketu Lucky, který je, jak jsem zjistila, přímo přes ulici. Koupila jsem si smoothie s lesním ovocem (hledala jsem prostě něco jako jogurtové mléko - a bylo to přesně to, co jsem chtěla), jablko a borůvkový bagel, který jsem vám nevyfotila, protože jsem ho musela půlku sníst už před návratem na pokoj :D. Taky jsem otestovala kávovar... funguje, kafe ujde, ale prostě sorry, presso je presso a když už chci obarvenou vodu s kafovou příchutí, preferuju Nescafé Green Blend.


Kafe mě trochu zapláclo, ale přece jenom jsou už dvě odpoledne a chtělo by to něco pojíst, takže si jdu ulovit oběd a pak vám doplnit aspoň pár fotek do předchozích blogů ;)

3 komentáře:

  1. Není to patetický a už to neříkej, mně se to líbí, že jsi taková upřímná! (Proč vlastně nezůstáváš celou dobu s Lvíčkem?)

    Á, já ti to tak uplně závidím, ale aji přeju a strašně mě to motivuje dělat kariéru, vydělat prachy a taky cestovat! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Protože jsem měla pátýho září nastupovat do práce a ukecala jsem je, abych mohla nastupovat později, na 3. října.

    Hele, dá se to i spojit ;) ale držím palce každopádně. Možná je to tím, že jsem se nacestovala docela dost, ale přiznám se, že to pro mě není primární hodnota. Čím jsem starší, tím jsem domáčtější typ, ale poznávání cizích krajů a mravů má taky něco do sebe, no :)

    OdpovědětVymazat
  3. A omlouvám se za to, protože mám pocit, že by si někdo mohl myslet, že se dělám zajímavou atd. Nemám to zapotřebí, ale věřím, že by to mohlo tak vyznít... jinak se za to pochopitelně nestydím, jen se to většinu doby snažím nechávat si to pro sebe a jen občas to musí ven ;)

    OdpovědětVymazat

Když budete komentovat bez přihlášení, vyplňte prosím aspoň jméno :)